Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Rozhovor s Markem Končitíkem: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. Místo šetření se rozhodl masívně investovat do technologií, procesů a lidí. Vybudoval zázemí pro zrychlení výroby a ztrojnásobil počet zaměstnanců. I...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
10 ÚČINNÝCH TIPŮ PRO LEPŠÍ MÍSTA PRODEJE
![foto_10-ucinnych-tipu-pro118](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto_10-ucinnych-tipu-pro118-1.jpg)
1. Vytvářejte přehledné úseky
Poskytněte očím Vašich zákazníků ústřední orientační body a zajistěte jasné vertikální a horizontální uspořádání, pomozte jim v orientaci. Využijte grafických prvků, které upoutají pozornost. Uvědomte si, že čím dál více zákazníků se dívá spíše dolů než nahoru, především ti, kteří při nakupování drží smartphony.
2. Připomenutím potřeby dochází ke zvýšení prodeje
Fungují regálová čela a druhotná umístění nabízející třeba více značek a připomínající nějaké příležitosti nebo události, pro které je zákazníci mohou potřebovat. Stimulujte pocity se spotřebou související. Čím blíže se nakupující přiblíží okamžiku spotřeby, tím lépe.
3. Vytvářejte zážitky založené na zkušenostech
Zavádějte novinky výzvami k vyzkoušení nebo komunikujte na POP médiích, že ostatní to tak dělají. Vyvolávejte pozitivní emoční zkušenosti tím, že v místě prodeje ukážete rodiny a přátele užívající si společné chvilky při spotřebě dobrých věcí. Když ostatním ukážete potěšení jiných lidí z výrobku, aktivujete zrcadlové neurony zákazníků a tím způsobíte, že po takovém výrobku zatouží. Komunikujte to, jak zlepšuje životy a zajišťuje, aby se zákazník cítil lépe. Klíčové je pak poznat emoční spouštěče vaší cílové skupiny v souvislosti s vašimi produkty.
4. Dva fungují lépe než jeden
Zobrazení dvou lidí na POP komunikaci je vždy lepší než zobrazení jednoho, především pro ženy, které jsou sociálně propojenější. Zajistěte, ať jsou lidé středem POP médií.
5. Žena je jiná než muž
Mějte také na paměti, že muži a ženy nahlížejí na svět odlišně. To, co vyvolá skvělý dojem u žen, mohou muži vnímat negativně a naopak. Například představa ženy, která vaří večeři na Štědrý den nebo zdobí vánoční stromeček, může být pro ženy stresující, představují si totiž rozsah vynaloženého úsilí. Zatímco muž to může vnímat jako příjemné nebo neutrální. Avšak představa rodiny zdobící stromek společně je pozitivní pro obě pohlaví.
6. Předávejte jednoduchá a jasná sdělení
Nakupující nemají čas číst. Která tři slova by si měli zapamatovat po shlédnutí vaší POP komunikace? Tam, kde je to možné, používejte místo slov obrázky nebo symboly, abyste zvýšili možnost, že vaše sdělení zpracují. Pamatujte si ale také, že čím více času smysluplně stráví nakupující při pohledu na vaši POP komunikaci a výrobky, tím pravděpodobněji koupí. Pomůže vám i dodržování Frazierovova pravidla 3-4-5, které říká, že komunikace v místě prodeje má být nastavena tak, aby ji zákazník pochopil do tří vteřin, aby byla vidět ze čtyř směrů a komunikovala maximálně pěti slovy, nebo elementy.
7. Zůstaňte přehlední
Nechte výrobek vždy vyniknout, nevytvářejte mezi jím a zákazníkem žádné bariéry, třeba komplikovanými POP médii. Jednoduchý a otevřený fyzický dosah je pro interakci s produktem klíčový. Zdůrazněte co nejstručněji a nejjasněji důvod ho teď a tady koupit.
8. Na výběru barev záleží
Na položky ve žluté, oranžové nebo červené barvě se nakupující dívají déle a tyto barvy tedy podpoří impulzní nákup. Studené barvy, jako zelená, mohou být uklidňující a spojovány se zdravím. Účinnost barev však závisí na souhře s obsahem sdělení. Klíčová je také konformita s navyklou barevností konkrétních produktů a značek. Je zároveň důležité, abyste zajistili vizuální kontrast s ostatními položkami vystavenými v bezprostřední blízkosti.
9. Vynikněte v davu
Ve změti komunikace a výrobků je podstatné vyniknout. Použití POP médií se zaoblenými hranami, jedinečným tvarem a ikonickým brandingem pomáhá získat pozornost nakupujících. Novinka je skvělý způsob, jak upoutat pozornost. Stejně tak komunikace, která přivede lidi zpět do dětství, kde bývají jejich vzpomínky růžovější, než je vnímání jejich současného života.
10. Využívejte technologie
Aktivujte smysly nakupujících zvukem, vůněmi a pohybem. Pozvěte je a jejich děti ke vzájemné interakci prostřednictvím tlačítek a výběru z možností nabídky, rozšiřte jim možnosti mimo místo prodeje omnichannel strategií. Pracujte s daty ve prospěch maximální relevance a zákaznické spokojenosti.
Daniel Jesenský DAGO, s.r.o.
Reagujte na daniel.jesensky@dago.cz
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY