DAGO s.r.o. nadále pokračuje v dlouhodobé a úspěšné spolupráci s Kofola a.s. Nově se nakupující na českém i slovenském trhu mohou díky POS nosičům blíže seznámit s minerální vodou Kláštorná Kalcia z portfolia nápojů firmy Kofola.

Tato minerální voda pramenící v Turčianské kotlině je bohatým a přirozeným zdrojem vápníku, který je základním stavebním prvkem všech buněk lidského těla. Komunikovaným benefitem minerální vody a též nosným prvkem komunikace na POS v rámci instore podpory je právě zmiňovaný vápník, který přes chytlavý claim: „Přijmi sílu vápníku“ se snaží nakupující o funkčním benefitu edukovat. Kláštorná také obsahuje hořčík, který napomáhá přirozenému vstřebávání obou minerálních prvků a který byl silným komunikačním prvkem předešlých instore kampaní.

Kde je to možné, tam se v Kofole používají recyklované materiály a dbá na udržitelnost. PET lahve pro Kláštornou jsou vyráběny ze 100 % recyklovaného plastu a od jara 2023 dokonce pouze z recyklovaných lahví, které se vysbíraly v rámci slovenského zálohového systému. Pro komplexnost kampaně a s ohledem na atributy značky byla i tato skutečnost uvažována a nejen, že je tento benefit též komunikován na POS nosičích, ale i samotné stojany a paletová vystavení jsou vyrobeny z ekologického kartonového materiálu, dále potisk na jednotlivých formátech vystavení je minimalizován na nejnutnější informace a použity byly výhradně snadno rozložitelné barvy.

Zákazníci si mohou vybrat mezi sycenou a jemně sycenou variantou značky Kláštorna Kalcia. Na stojanech poté najdou produkty o objemu 0,5 litru (PET) a na paletových vystaveních poté lahve o objemu 1,5 litru.

 

Pin It on Pinterest

Share This