Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards

Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

3 role kamenných obchodů po covidu

Schopnost působit autenticky je jedinečnou vlastností kamenných obchodů. Tento mechanismus umožňuje značce, aby posílila svoji důvěryhodnost, přesvědčila o kvalitě a hodnotách, které reprezentuje.
 
Během pandemie bylo online nakupování nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv – potraviny a každodenní potřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend. Pohled na zabedněné výlohy obchodů, zprávy o ikonických značkách v insolvenci a zřejmý posun k online nákupům, to vše nás nutí se ptát, jak toto zrychlené hnutí ovlivní dohlednou budoucnost kamenných obchodů. Existují tři důvody, proč tradiční nakupování dlouhodobě přetrvá.
 
1. CITOVÁ VAZBA
Zaprvé kamenné obchody stále vyvolávají v zákazníkovi citovou reakci, ke které ve virtuálním světě nedochází. Podívejme se na následující přirovnání: Pokud je online nakupování něco jako online seznamka, pak můžeme první návštěvu obchodu přirovnat k první schůzce. Internetoví obchodníci i lidé seznamující se přes internet chtějí na webu působit přitažlivě. Jejich identity jsou výsledkem toho, jak se v online prostředí prezentují pomocí duchaplné komunikace a chytře vedených instagramových účtů. Jenže zlomovým okamžikem je první rande – v našem případě první návštěva obchodu. Právě tehdy se známost prohlubuje – omezené setkávání na malém prostoru displeje se promění v multisenzorický zážitek. První fyzický kontakt pomáhá vytvořit mezi značkou a zákazníkem skutečnou vazbu. Je to buď – anebo. Někdo oslní, jiný zklame. Nepovedená první návštěva obchodu zůstává v paměti stejně jako nepovedené první rande.
 
2. POSÍLENÍ ZNAČKY
Zadruhé uvědomme si, že evoluce značek je ovlivněna pandemií a nutí mnohé z nich tímto obdobím jen tak proplouvat. Zákazníci jejich produkty znají a současná krize je přímo vybízí k tomu, aby hledali útěchu ve známém. Jakmile se trh vzpamatuje, opětovně se nastartuje i proces inovace produktů a značek, protože v konkurenčním prostředí to tak zkrátka funguje. Značky se budou vyvíjet a současně budou cítit potřebu znovu přesvědčit své věrné příznivce. Schopnost působit autenticky je jedinečnou vlastností kamenných obchodů. Tento mechanismus umožňuje značce, aby posílila svoji důvěryhodnost, přesvědčila o kvalitě svého produktu, svých aktivitách a hodnotách, které reprezentuje.
 
3. OBHAJOBA ZNAČKY
Poslední, čím se budeme zabývat, je věrnost značce. Značky většinou přežijí. Neuspějí zejména ty, které jsou nové nebo zaměřené na úzký okruh zákazníků. Kamenné obchody, v nichž dochází k přímé interakci se zákazníkem, dovedou proměnit člověka surfujícího na internetu v přesvědčeného obhájce. V době sociálních médií je takový obhájce pro značku velkou výhrou. Zajímavé akce odehrávající se přímo v obchodech podněcují v lidech náklonnost ke značce a přitahují ovlivňovatele. Velkou předností kamenných obchodů je to, že jejich prostor lze využít pro cokoliv – od speciálních akcí a představování nových produktů až po workshopy pro veřejnost nebo cvičení. Existence kamenných obchodů dává značkám důvěryhodnost jak po technické, tak i personální stránce. Pro každého obhájce značky je návštěva obchodu příležitostí, aby „obnovil slib věrnosti“ značce a šířil její poselství. Přestože kamenné obchody už nejsou jediným dominantním tahounem prodeje a mění se v součást širší strategie, fyzická přítomnost je pro dosažení určitých cílů i nadále nepostradatelná. Existence kamenných obchodů má hlubší účel. V obchodech vzniká opravdové pouto, které posiluje důvěru v aktivity značky i v to, co značka nabízí. Tato potřeba vazby nikdy nezmizí. Značka může mít ve virtuálním prostoru sebelepší image, ale bez osobního kontaktu se zákazníkem jsou její šance omezeny.

Váš tým Dago 

Autor: Daniel Jesenský

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This