Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Přijmeme schopného konstruktéra

Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.

Náplň práce:

  • návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…

„Český svět grilování“ pro Bongrain

K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…

DEMO jednotka Philips beauty

Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…

Parazitní displeje Burn a Monster

Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…

Exkluzívní promostolky Timotei

Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…

SLAVÍME 20 LET NA TRHU

Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…

Nové displeje NESCAFÉ

Naše společnost byla svým dlouholetým klientem společností NESTLÉ oslovena a následně vybrána v rámci tendru jako výrobce nového typu permanentního podlahového stojanu pro produkty značky NESCAFÉ. Cílovým místem určení jsou…

Unikátní paletové vystavení pro Budvar

Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…

3 role kamenných obchodů po covidu

Schopnost působit autenticky je jedinečnou vlastností kamenných obchodů. Tento mechanismus umožňuje značce, aby posílila svoji důvěryhodnost, přesvědčila o kvalitě a hodnotách, které reprezentuje.
 
Během pandemie bylo online nakupování nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv – potraviny a každodenní potřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend. Pohled na zabedněné výlohy obchodů, zprávy o ikonických značkách v insolvenci a zřejmý posun k online nákupům, to vše nás nutí se ptát, jak toto zrychlené hnutí ovlivní dohlednou budoucnost kamenných obchodů. Existují tři důvody, proč tradiční nakupování dlouhodobě přetrvá.
 
1. CITOVÁ VAZBA
Zaprvé kamenné obchody stále vyvolávají v zákazníkovi citovou reakci, ke které ve virtuálním světě nedochází. Podívejme se na následující přirovnání: Pokud je online nakupování něco jako online seznamka, pak můžeme první návštěvu obchodu přirovnat k první schůzce. Internetoví obchodníci i lidé seznamující se přes internet chtějí na webu působit přitažlivě. Jejich identity jsou výsledkem toho, jak se v online prostředí prezentují pomocí duchaplné komunikace a chytře vedených instagramových účtů. Jenže zlomovým okamžikem je první rande – v našem případě první návštěva obchodu. Právě tehdy se známost prohlubuje – omezené setkávání na malém prostoru displeje se promění v multisenzorický zážitek. První fyzický kontakt pomáhá vytvořit mezi značkou a zákazníkem skutečnou vazbu. Je to buď – anebo. Někdo oslní, jiný zklame. Nepovedená první návštěva obchodu zůstává v paměti stejně jako nepovedené první rande.
 
2. POSÍLENÍ ZNAČKY
Zadruhé uvědomme si, že evoluce značek je ovlivněna pandemií a nutí mnohé z nich tímto obdobím jen tak proplouvat. Zákazníci jejich produkty znají a současná krize je přímo vybízí k tomu, aby hledali útěchu ve známém. Jakmile se trh vzpamatuje, opětovně se nastartuje i proces inovace produktů a značek, protože v konkurenčním prostředí to tak zkrátka funguje. Značky se budou vyvíjet a současně budou cítit potřebu znovu přesvědčit své věrné příznivce. Schopnost působit autenticky je jedinečnou vlastností kamenných obchodů. Tento mechanismus umožňuje značce, aby posílila svoji důvěryhodnost, přesvědčila o kvalitě svého produktu, svých aktivitách a hodnotách, které reprezentuje.
 
3. OBHAJOBA ZNAČKY
Poslední, čím se budeme zabývat, je věrnost značce. Značky většinou přežijí. Neuspějí zejména ty, které jsou nové nebo zaměřené na úzký okruh zákazníků. Kamenné obchody, v nichž dochází k přímé interakci se zákazníkem, dovedou proměnit člověka surfujícího na internetu v přesvědčeného obhájce. V době sociálních médií je takový obhájce pro značku velkou výhrou. Zajímavé akce odehrávající se přímo v obchodech podněcují v lidech náklonnost ke značce a přitahují ovlivňovatele. Velkou předností kamenných obchodů je to, že jejich prostor lze využít pro cokoliv – od speciálních akcí a představování nových produktů až po workshopy pro veřejnost nebo cvičení. Existence kamenných obchodů dává značkám důvěryhodnost jak po technické, tak i personální stránce. Pro každého obhájce značky je návštěva obchodu příležitostí, aby „obnovil slib věrnosti“ značce a šířil její poselství. Přestože kamenné obchody už nejsou jediným dominantním tahounem prodeje a mění se v součást širší strategie, fyzická přítomnost je pro dosažení určitých cílů i nadále nepostradatelná. Existence kamenných obchodů má hlubší účel. V obchodech vzniká opravdové pouto, které posiluje důvěru v aktivity značky i v to, co značka nabízí. Tato potřeba vazby nikdy nezmizí. Značka může mít ve virtuálním prostoru sebelepší image, ale bez osobního kontaktu se zákazníkem jsou její šance omezeny.

Váš tým Dago 

Autor: Daniel Jesenský

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This