Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů na chatě dle svého výběru. Soutěž zahrnuje celkem 12 značek bonbonů. Na prodejnách promuje Nestlé akci také pomocí regálového čela z naší produkce. 3D provedení čela má tvar chaloupky, čímž jsme se snažili jasně zdůraznit hlavní komunikační prvek soutěže.
Do soutěže je zapojeno celé bonbónové portfolio společnosti Nestlé: JOJO, BON PARI, HAŠLERKY, ANTICOL, TOFFO a další. Akce trvá od začátku června do 12. července. K účasti stačí zakoupit 3 produkty z portfolia bonbónů Nestlé a zaregistrovat se pomocí SMS nebo na webu www.vyhrajchatu.cz a www.vyhrajchatu.sk.

Regálová čela na podporu soutěže využívají 3D chaloupku. „Nestlé je jedničkou na českém trhu bonbónů, proto i vizualizací naší letošní nejvýznamnější promoce je pro Čechy tolik typická chalupa. Líbil se nám kreativní nápad jejího zpracování ve 3D od DAGO, který částečně vystupuje z regálového čela a přitahuje tak pozornost zákazníků“ popisuje zástupce našeho zákazníka Marek Zadražil, specialista pro rozvoj prodejních kanálů Nestlé.
Jediným materiálem této POP aplikace je karton v pokročilém technickém a konstrukčním provedení. Produkci jsme navíc zvládli v krátkém časovém horizontu 1 týdne.

Hlavní benefit čela je relevance k samotné soutěži. Zhmotňuje výhru a tím navozuje atmosféru motivující zákazníky k účasti. „Regálová čela budou umístěna v prodejnách Globus do konce června. Materiál aplikace, tedy snadno recyklovatelný karton, byl zvolen nejen vzhledem k délce využití na prodejně, ale také s ohledem na ekologickou odpovědnost,“ doplňuje Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This