Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards

Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů na chatě dle svého výběru. Soutěž zahrnuje celkem 12 značek bonbonů. Na prodejnách promuje Nestlé akci také pomocí regálového čela z naší produkce. 3D provedení čela má tvar chaloupky, čímž jsme se snažili jasně zdůraznit hlavní komunikační prvek soutěže.
Do soutěže je zapojeno celé bonbónové portfolio společnosti Nestlé: JOJO, BON PARI, HAŠLERKY, ANTICOL, TOFFO a další. Akce trvá od začátku června do 12. července. K účasti stačí zakoupit 3 produkty z portfolia bonbónů Nestlé a zaregistrovat se pomocí SMS nebo na webu www.vyhrajchatu.cz a www.vyhrajchatu.sk.

Regálová čela na podporu soutěže využívají 3D chaloupku. „Nestlé je jedničkou na českém trhu bonbónů, proto i vizualizací naší letošní nejvýznamnější promoce je pro Čechy tolik typická chalupa. Líbil se nám kreativní nápad jejího zpracování ve 3D od DAGO, který částečně vystupuje z regálového čela a přitahuje tak pozornost zákazníků“ popisuje zástupce našeho zákazníka Marek Zadražil, specialista pro rozvoj prodejních kanálů Nestlé.
Jediným materiálem této POP aplikace je karton v pokročilém technickém a konstrukčním provedení. Produkci jsme navíc zvládli v krátkém časovém horizontu 1 týdne.

Hlavní benefit čela je relevance k samotné soutěži. Zhmotňuje výhru a tím navozuje atmosféru motivující zákazníky k účasti. „Regálová čela budou umístěna v prodejnách Globus do konce června. Materiál aplikace, tedy snadno recyklovatelný karton, byl zvolen nejen vzhledem k délce využití na prodejně, ale také s ohledem na ekologickou odpovědnost,“ doplňuje Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This