Letní zajímavosti z Pinterestu
Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p… Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci. Značka krmiv pro domácí… Cukrovinky jsou stálicí v nákupních košících, jejich producenti ale v posledních letech stojí před důležitou výzvou: jak zajistit této kategorii dlouhodobý a především zdravý růst? V posledních letech jejich prodeje stoupaj… V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz… Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka. V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční… Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje. 25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě. Oproti düsseldorfskému Euroshopu b… Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ… V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…
Podporujeme děti i seniory
Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček
Redesign sekce cukrovinek pro Nestlé: využití reflexe nákupního chování
Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris
Retail Safari v Düsseldorfu
Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na
Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení
LG trendy shopping v Alze
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
![foto1_35](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto1_35.jpg)
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů na chatě dle svého výběru. Soutěž zahrnuje celkem 12 značek bonbonů. Na prodejnách promuje Nestlé akci také pomocí regálového čela z naší produkce. 3D provedení čela má tvar chaloupky, čímž jsme se snažili jasně zdůraznit hlavní komunikační prvek soutěže.
Do soutěže je zapojeno celé bonbónové portfolio společnosti Nestlé: JOJO, BON PARI, HAŠLERKY, ANTICOL, TOFFO a další. Akce trvá od začátku června do 12. července. K účasti stačí zakoupit 3 produkty z portfolia bonbónů Nestlé a zaregistrovat se pomocí SMS nebo na webu www.vyhrajchatu.cz a www.vyhrajchatu.sk.
Hlavní benefit čela je relevance k samotné soutěži. Zhmotňuje výhru a tím navozuje atmosféru motivující zákazníky k účasti. „Regálová čela budou umístěna v prodejnách Globus do konce června. Materiál aplikace, tedy snadno recyklovatelný karton, byl zvolen nejen vzhledem k délce využití na prodejně, ale také s ohledem na ekologickou odpovědnost,“ doplňuje Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti.
Váš DAGO team