Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů na chatě dle svého výběru. Soutěž zahrnuje celkem 12 značek bonbonů. Na prodejnách promuje Nestlé akci také pomocí regálového čela z naší produkce. 3D provedení čela má tvar chaloupky, čímž jsme se snažili jasně zdůraznit hlavní komunikační prvek soutěže.
Do soutěže je zapojeno celé bonbónové portfolio společnosti Nestlé: JOJO, BON PARI, HAŠLERKY, ANTICOL, TOFFO a další. Akce trvá od začátku června do 12. července. K účasti stačí zakoupit 3 produkty z portfolia bonbónů Nestlé a zaregistrovat se pomocí SMS nebo na webu www.vyhrajchatu.cz a www.vyhrajchatu.sk.

Regálová čela na podporu soutěže využívají 3D chaloupku. „Nestlé je jedničkou na českém trhu bonbónů, proto i vizualizací naší letošní nejvýznamnější promoce je pro Čechy tolik typická chalupa. Líbil se nám kreativní nápad jejího zpracování ve 3D od DAGO, který částečně vystupuje z regálového čela a přitahuje tak pozornost zákazníků“ popisuje zástupce našeho zákazníka Marek Zadražil, specialista pro rozvoj prodejních kanálů Nestlé.
Jediným materiálem této POP aplikace je karton v pokročilém technickém a konstrukčním provedení. Produkci jsme navíc zvládli v krátkém časovém horizontu 1 týdne.

Hlavní benefit čela je relevance k samotné soutěži. Zhmotňuje výhru a tím navozuje atmosféru motivující zákazníky k účasti. „Regálová čela budou umístěna v prodejnách Globus do konce června. Materiál aplikace, tedy snadno recyklovatelný karton, byl zvolen nejen vzhledem k délce využití na prodejně, ale také s ohledem na ekologickou odpovědnost,“ doplňuje Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This