Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Ocenění POP STAR měsíce dubna 2021 získaly po měsíci opět dvě realizace – limitovaná edice – BIG SHOCK! MUSIC 2021 a STARBUCKS

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc duben se staly dvě realizace. Jsou to realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 a Starbucks. Na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle.

V dubnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získaly vítězství opět po měsíci, dvě realizace, které od porotců obdržely stejné celkové skóre.

První vítěznou realizací je Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Big Shock s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem společnost Dago, s.r.o. Kampaň probíhá v období od 1.4. do 31.7. 2021 v řetězcích Globus a Terno.

Druhou vítěznou realizací je Starbucks. Zadavatelem a klientem této realizace je společnost Nestlé Česko, s.r.o. a zákazníci ji mohli v dubnu vidět v řetězci Globus.

Vítězné realizace získaly od odborné poroty shodnou celkovou známku 7,13 bodů z maxima 10 bodů.

Realizace Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021 získala v kategorii kreativního zpracování 6,6 bodů, v celkovém produkčním provedení 6,8 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 8,0 bodu.

Realizace Starbucks získala v kategorii kreativního zpracování 7,0 bodů, v celkovém produkčním provedení 7,2 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 7,2 bodu.

Hodnocení realizací

Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021

 „Výrazné. Upoutá pozornost, celková prezentace odpovídá značce,“ hodnotí tuto vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

„Skvěle propojená výhra v soutěži se samotným produktem, působí velmi atraktivně a poutavě,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

„V první chvíli jsem si myslel, že se jedná o nějaký dětský produkt a další z vystavení na nějakou cukrovinku. S překvapením jsem zjistil, že se jedná o Big Shock! který mám z minulosti spojen s výkonem, energií, Dakarem, trochu macho stylem – máme zde nový positioning? Či jen limitovaný pokus rozšířit cílovku?“ hodnotí a ptá se Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

„Za duben nejvýše hodnotím BIG SHOCK! MUSIC! Vlastně mi s ohledem na cílovou skupinu nevadilo ani poněkud „křiklavé“ provedení, protože míru upoutání má ohromnou,“ uvádí Petr Majerik. „Na dalších místech jako nadprůměrné hodnotím realizace Bonduelle, Mirindy a Budvaru.“

 „Realizace bych za tento měsíc označil jako průměrné, objevilo se tam pár hezkých věcí, které vyčnívaly z nadprůměru, jedním z nich byla realizace Big Shock,“ hodnotí Václav Koukolíček.

Celý článek najdete zde

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This