Hokejový set POP médií Fernet Stock a Republica strhne atmosférou nakupující i sportovní fanoušky
V rámci kampaně „Za jaký tým piješ ty?“ vsadil STOCK Plzeň-Božkov na silný mix české národní hrdosti, emocí spojené s hokejovým mistrovstvím světa a ikonických značek Božkov Republica a Fernet Stock. Klíčovým prvkem celé instore strategie se stal výrazný shop-in-shop...
DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Ocenění...
Hravá paletová vystavení z dílny Daga lákaly k soutěžení nakupující na Slovensku
Nepřehlédnutelná Fanta s mottem Hraj s barvou, s jakou chceš DAGO společně s oblíbenou značkou Fanta vneslo do obchodů nejen osvěžující chuť, ale i hravý zážitek! Barevná shop-in-shop vystavení vybízely zákazníky nejen k nákupu, ale především k zapojení do soutěže o...
DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Přirozená síla minerálů v moderním pojetí Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná...
Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Česká rodinná firma JIP východočeská a.s. provozuje v Brně na Pražákově ulici prodejnu, jež je na tuzemské poměry raritní. Na prodejní ploše o rozloze 6000 m2 je samozřejmostí nabídka z 19 500 položek potravin i nápojů, od těch klasických, přes bio a farmářské...
POPAI Awards: Večer plný úspěchů, získali jsme titul Absolutního vítěze
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního...
Kofola přináší energii k objevování světa se Semtex AIR, in-store komunikaci zajistilo Dago
Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdiny a Dago přináší zážitek přímo v místě prodeje
Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne...
Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron

V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu. S vystaveními z kategorie alkoholických nápojů se mohou zákazníci setkávat ve vybraných prodejnách Makro, v Kauflandu či v duty free zóně na pražském Letišti Václava Havla. Realizované shop in shopy se od sebe liší nejen umístěním, ale také provedením, které ukazuje, s jakými materiály v Dagu aktivně pracujeme.
Stará myslivecká
Výstavní stojan byl navržen speciálně pro prodejnu na pražském letišti tak, aby už z dálky připomínal destilační kolonu. Jeho základem je kovová konstrukce, kterou doplňuje laminátová deska s plechovými policemi v povrchové mosazné RAL úpravě. Samotný tank, včetně podstavy, je řešen kompletně z plastu stříkaného v dekoru mosaze. „Typicky český nápoj Stará žitná myslivecká oslavil v loňském roce 500 let od svého vzniku. Proto jsme vytvořili unikátní shop in shop připomínající varnu, ve které se alkohol dříve vařil. Z té se přímo stáčí do lahví umístěných hned vedle ní,“ vysvětluje záměr Lucie Michajlov z agentury Dago a dodává: „Veškeré materiály, které jsme pro výrobu tohoto stojanu využili, splňují přísná bezpečnostní pravidla, která je pro umístění vystavení na letišti třeba dodržet.“
Heffron
Další vystavení bylo realizováno v rámci značky Heffron. „Dago vždy dokáže přijít s originálním a neotřelým řešením nového vystavení. Poté, co jsme v loňském roce rozšířili nabídku značky Heffron o dva další rumy a dva rumové elixíry, jsme je chtěli v místě prodeje adekvátně odprezentovat a umožnit tak spotřebitelům, kteří si značku Heffron oblíbili, ochutnat i její nové varianty,“ říká brand manager Michal Kučera z Palírny U Zeleného Stromu a pokračuje: „Potěšilo mě, že se toho Dago ujalo s nadšením. Výsledná vystavení hovoří sama za sebe. I díky nim si lidé k novinkám od Heffronu našli cestu a začali je nakupovat opakovaně, což bylo naším hlavním cílem.“
Vystavení pro Makro
Shop in shop o velikosti jedné europalety nabízí možnost vystavení kompletního sortimentu rumu Heffron. Na jeho výrobu byla použita kombinace plastových a koplastových komponent včetně reálného travního koberce použitého na záda stojanu. Provedení doplňují světelné rámečky s měnitelnou grafikou. „Vystavení je čisté, jednoduché, ale přesto velmi originální a nápadité a vyhovuje požadavkům klienta,“ zhodnotila Lucie Michajlov.
Dalším projektem pro představení nových příchutí rumu Heffron je realizace světelného čela vyrobeného přímo na míru pro sekci s alkoholickými nápoji pro pobočku Makra v Ústí nad Labem. Každá část shop in shopu poskytuje dostatečný prostor pro prezentaci nových příchutí rumu Heffron. Provedení je vyrobeno z permanentních materiálů, jako jsou PSH, koplast, dibond, PMMA, a z hliníkových profilů a je doplněno o velká záda s poutavými světelnými prvky, které upozorňují na jednotlivé příchutě rumu.
Poslední projektem v rámci komunikace novinek od značky Heffron bylo dvoupaletí, se kterým se mohli zákazníci setkat ve vybraných prodejnách Kaufland. Shop in shop byl zhotoven z pevného kartonu s voštinou a byl doplněn o skutečné prvky, které navozovaly jednotlivé příchutě rumů. Jednalo se například o kokosy či o jutové pytle s kávovými zrny.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY