V soutěži POP Star se vítězem stalo vystavení Radegast, které se zaměřuje na udržitelnost a boj o vodu. Spotřebitelé měli možnost hlasovat pro projekt, který značka Radegast podpoří s částkou 1 milion korun na záchranu vodních zdrojů. Předávání ocenění se konalo v pražském sídle společnosti Plzeňský Prazdroj.

Předávání proběhlo na začátku října v pražském sídle společnosti Plzeňský Prazdroj, kterého se zúčastnil i Luboš Plačko, projekt manager z komunikační agentury DAGO. Ten k samotnému vystavení dodává: „Máme nesmírnou radost z toho, že naše realizace pro značku Radegast vyhrála soutěž POP Star již podruhé v tomto roce. Navíc nás obě ocenění těší o to víc, že jsme ho jednou získali za technologicky a konstrukčně náročné permanentní regálové čelo, a nyní za POS nosič z kartonu. Zakázky pro Plzeňský Prazdroj jsou pro DAGO vždy velkou radostí a výzvou zároveň, protože výsledné realizace nastavují laťku v oboru stále výš a výš.“

Odkaz na článek.

Váš tým DAGO

 

Pin It on Pinterest

Share This