Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast.
Pokud spokojenost klienta a dobrou odezvu na prodejní ploše doplní umístění na stupni vítězů prestižní a oborové soutěže POPAI Awards, pak máme skutečně radost! Tento rok se nám zadařilo, a to napříč kategoriemi. Těší nás, že jsme uspěli především s projekty pro krátkodobé kampaně, tedy realizacemi z kartonu, nicméně vítězství jsme získali za permanentní POS, které bylo náročné z pohledu kombinace materiálů i technologického řešení. Pojďte se podívat na přehled těch nejlepších projektů, se kterými jsme uspěli.
Radegast se světelnými efekty
Čím jsme ovládli kategorii Světelná komunikace, orientační a informační systémy? Prémiový endcap pro Radegast (Plzeňský Prazdroj a.s.) jisto jistě zaujal unikátní kombinací vizuálních a zvukových efektů. Pro navýšení efektu světelné komunikace jsme zapracovali ojedinělý top prvek, díky kterému mohou zákazníci zažít Radegast na vlastní kůži.
Tím je páčka, po jejímž stisknutí se rozezní zvuk hromu a na vystavení probliknou světelné blesky. Neméně výrazná je také mohutná socha boha Radegasta zhotovená 3D tiskem. Pro celkové doladění atmosféry se POS médium pyšní skutečnou tekoucí vodou připomínající potok pomalu si hledající cestu mezi kameny. Vizibilitu a komunikaci směrem k zákazníkovi podpořilo světelné logo a džbánek s pivem.
Originální Stará žitná myslivecká a další medaile pro Radegast
V kategorii Alkoholické nápoje, tabák jsme obsadili rovnou 2. i 3. místo! Pomyslné stříbro získal námi zhotovený shop in shop pro Starou žitnou mysliveckou z Palírny U Zeleného stromu v rámci konceptu „Náš svět je whisky“. Druhy tohoto nápoje jsme představili v policích s kruhovými sudy, odkazující na zrání destilátu v dubových sudech. Na realizaci vystavení jsme šli cestou elegantně čisté prezentace.
Projekt Plzeňského Prazdroje a. s. Radegast voda přírodě v podobě POS média setu se umístil na třetí příčce. Značka zde promítá téma, kterému se dlouhodobě věnuje – udržitelnost a boj o vodu. To vše jsme, jak můžete vidět na fotografii, zahrnuli do celého zhotovení.
Výprava do Karibiku i vánoční Plzeň
V kategorii Ostatní /prototypy, vzorky/ jsme výrazně uspěli díky našim velmi propracovaným řešením POP z kartonu. Druhé místo obsadil rum značky Ron de Azur z dílny Stock Plzeň-Božkov s.r.o. Set POS nosičů, evokující námořní výpravu, jsme pro panamský rum ztvárnili jasným vizuálem spojujícím moře, koráb, kormidlo i bájné podvodní živočichy.
Bronz pak cinkl pro Plzeňský Prazdroj a.s. s vánočním shop-in-shopem Pilsner Urquell. Právě toto pivo je neodmyslitelně propojené s vánočními svátky, což jsme zhmotnili i v rámci POS média, kde jsme se zaměřili na zážitek. Celý koncept vychází z designu produktového vánočního multipacku, který v tradiční tmavě zelené představuje skutečné budovy ze zasněžené Plzně. Právě do ní jsme zasadili sváteční realizaci s nejvíce dominujícím prvkem Jubilejní (pivovarské) brány. Navíc jsme vyvinuli sněžítko – proudící vzduch rozhání sníh v podobě polystyrenových kuliček.
Hlavně hravě!
V rámci oceňovaných nealkoholický nápojů obsadil třetí místo shop-in-shop nápoj Jupík klienta Kofola a. s. s velmi hravou realizací. Shop in shop jsme oživili nejen barevnými ovocnými postavičkami, fotokoutkem, ale především prolézacím tunelem, který zabavil malé a možná i větší!
Ocenění i v kategorii Péče o zdraví
Podařilo se nám výrazně uspět také v kategorii Péče o zdraví. Zde druhé místo obsadil náš permanentní stojan Nutrilon 2-5 v podobě domečku s postýlkou. Vystavení má za cíl navodit bezpečí a klid domova pro rodiče a jejich nejmenší rodinné přírůstky. Třetí příčka patřila oboustrannému kartonovému stojanu pro prezentaci značek Sensodyne/Parodontax. Shop in shop vynikl zejména díky netypickému žebříkovitému vystavení. Při výrobě byly navíc použity udržitelné materiály.