Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku.
Vytvořit vánoční POS médium pro klienta, jehož produkt je s vánočními svátky už neodmyslitelně propojený, je velkou výzvou a poctou zároveň. Pilsner Urquell na svátečně prostřený stůl patří stejně jako smažený kapr a bramborový salát. Proto vystavení na prodejní ploše musí přinést nakupujícím především radost a mimořádný zážitek.
Pro klienta jsme realizovali set obsahující jednopaletí, čtyřpaletí, a především nepřehlédnutelný shop-in-shop. Celý koncept vychází z designu produktového vánočního multipacku, který v tradiční tmavě zelené představuje skutečné budovy ze zasněžené Plzně. Právě do ní jsme zasadili sváteční realizaci s nejvíce dominujícím prvkem Jubilejní (pivovarské) brány.
„Vánoční vystavení využívá ikonické prvky pro Pilsner Urquell. Zároveň jsme chtěli nakupující vytrhnout z jejich stereotypů během nákupu tím, že jsme na části vystavení rozhýbali sníh uvnitř sněžítka, které je dominujícím prvkem shop-in-shopu,“ popisuje Jakub Suda, Junior Activation manager (Plzeňský Prazdroj).
Fungování sněžítka je založeno na technologii vnitřního dmychadla, které urychluje proud vzduchu. Ten následně rozhání sníh v podobě polystyrenových kuliček. „Pilsner Urquell sa snaží preniesť nádych Vianoc aj priamo na predajné plochy, aby tak podčiarkol sviatočnú atmosféru, a zároveň sa kupujúcim pripomenul. Sviatočné obdobie má jedinečné čaro pre spotrebiteľov, ktorí ho vnímajú ako príležitosť dopriať sebe a svojim blízkym prémiové produkty Pilsner Urquell. Z tohto dôvodu chceme ukázať prémiovosť produktu aj na samotnom vystavení na predajnej ploche,“ dodává Zuzana Gajová, Activation Specialist (Plzeňský Prazdroj Slovensko).
Úspěch v POPAI Awards 2023
S vánočním shop-in-shopem Pilsner Urquell jsme uspěli v soutěží POPAI Awards 2023, kde získal bronz v kategorii Ostatní /prototypy, vzorky/.
„Plzeňský Prazdroj je jedním z těch, kteří s každým dalším vystavením posouvají laťku výš a výš. Obzvlášť, když se jedná o jejich vlajkovou značku Pilsner Urquell. Finální podoba závisí na míře odvahy klienta a my jsme rádi, že zde jsme mohli být odvážní hodně. Je to ukázka jedinečné technologie, která dodala vánočnímu vystavení jakýsi punc vizionářství,“ říká Ľuboš Plačko, Project Manager DAGO.