Počtvrté za sebou jsme zvítězili v soutěži POP STAR, kterou vyhlašuje portál Mistoprodeje ve spolupráci se společností ppm factum. V prosinci ocenila porota vánoční shop-in-shop s nevšedním prvkem sněžítka pro Plzeňský Prazdroj.

V prosinci bylo hodnoceno v POP STAR 10 instore pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Výherní realizace Pilsner Urquell získala od odborné poroty průměrnou známku 8,6 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (9,1 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace byla umístěna v řetězcích Albert HM a Globus. Zadavatelem a klientem byla společnost Plzeňský Prazdroj. Realizace byla v ČR umístěna v řetězcích Albert a Globus. Více si o vystavení můžete přečíst v samostatném článku.

To samé vystavení, jen pro Plzeňský Prazdroj Slovensko, uspělo zlatem ve slovenském klání. Porotu si získal za kreativitu řešení a zákazníci si jej mohli užít v řetězci Tesco.

 

Pin It on Pinterest

Share This