Project manager

Náplň práce:

  • správa a koordinace in-store marketingových projektů
  • péče o významné zákazníky společnosti
  • akvizice nových zákazníků (nadnárodní FMCG koncerny)
  • podílení se na technickém vývoji a designování reklamních médií (POP prostředky)
  • koordinace projektů mezi klientem a výrobou v naší společnosti
  • zadávání a koordinace grafických návrhů a designových konceptů
  • organizace kooperací a nákup zboží a služeb
  • koordinace a organizace logistických akcí
  • získávání zakázek v rámci činnosti zaměstnavatele
  • zpracování a organizace administrativy obchodních případů
  • zadávání a kontrola výroby konkrétních projektů
  • řízení firemních vozidel a vedení agendy s tím spojené
  • další činnosti spojené s obchodem společnosti
  • marketing společnosti (inzerce, veletrhy, výstavy atd.)

Zodpovědnost:

  • plná zodpovědnost za svěřené projekty, koordinace participujících osob a subjektů na konkrétních projektech

Požadované vzdělání:

  • preferujeme vysokoškolské vzdělání obchodního nebo marketingového směru, nebo minimálně středoškolské vzdělání

Požadovaná praxe:

  • nutná praxe v prodeji B2B
  • key account management, ideálně praxe v jakékoli reklamní oblasti
  • minimální délka praxe 1 rok

Pracovní znalosti:

  • ideálně znalosti v reklamní a marketingové produkci nebo v oblasti prodeje marketingových služeb, znalosti v oblasti marketingu

Osobní vlastnosti, dovednosti:

  • maximální spolehlivost a flexibilita, základní znalosti techniky, schopnost pracovat v menším flexibilním týmu, samostatnost a kreativní myšlení, loajalita ke korektní, tradiční společnosti

Jazykové znalosti:

  • znalost AJ na komunikační úrovni slovem i písmem

Řidičský průkaz:

  • sk. B

Možnost profesního růstu:

  • společnost pracuje v jedné z nejdynamičtějších oblastí reklamy – in-store marketingu – produkci a výrobě POP médií. Součástí práce je průběžné vzdělávání v tomto oboru prostřednictvím interních školení, konferencí atp. Další významnou oblastí růstu a rozvoje znalostí je obchodní taktika a strategie.

Firemní výhody:

  • vhodnému uchazeči poskytneme atraktivní podmínky, které budou upřesněny při pohovoru a případném uzavírání smlouvy. Služební automobil, notebook a mobilní telefon jsou v rámci této pozice poskytnuty.

Nástupní plat:

  • bude dohodnuto při osobním pohovoru s ohledem na praxi, znalosti a úroveň uchazečů. Máme zájem o dlouhodobou spolupráci s dobrými podmínkami, s pevnou složkou mzdy a současně s atraktivní provizí z realizovaných projektů.

Pracovní doba:

  • 8:30–17:00 hodin, nicméně pracovní doba je přizpůsobována momentálním potřebám rozjetých projektů

Den nástupu:

  • dle dohody a možností uchazeče, nicméně uvítáme nástup co nejdříve

Kontaktní osoba

Životopisy a případně další podklady a dotazy zasílejte na e-mail marek.koncitik@dago.cz

 

  • Max. file size: 512 MB.

Pin It on Pinterest

Share This