Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace černé a červené barvy dotváří atmosféru výzvy, která hráče ponouká usednout do sportovní sedačky k monitoru.

Značka HP tentokrát pro vytvoření in-store prezentace herních produktů vyzkoušela přesah mimo dosavadní praxi předváděcích playtable. „Snažíme se u zákazníka navodit herní pocit a soutěžní naladění, které představují adrenalin a motivují ho k vyzkoušení. Zároveň nakupujícím při této příležitosti představujeme kompletní řadu produktů v nabídce. Tyto cíle se nám dle reakcí prodejce i promotérů daří plnit,“ říká Stanislava Porubová, Trade marketing manager HP.

Řada OMEN od HP zahrnuje kompletní portfolio hardware pro hráče. Jedná se o notebooky, stolní počítače, monitory, sluchátka a další. Vzhledem k šíři nabídky a jejímu hernímu zaměření jsme pro HP vytvořili kompletní herní zónu, která umožňuje produkty vyzkoušet a zároveň designově ladí se značkou OMEN a podporuje v místě prodeje její image a styl. Použité geometrické tvary spolu s červeným prosvětlením působí temperamentně a vábí hráče k vyzkoušení. Naším cílem bylo navodit herní atmosféru, představit produkty a zároveň podpořit jejich image a prodej. A tato extravagantní realizace toho v synergii se skvělými produkty a prodejním personálem pomáhá dosáhnout. Věříme, že se na základě pozitivních výsledků na lokálním trhu podaří vystavení prosadit na další trhy v regionu.

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This