Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou nainstalovaná ve vybraných maloobchodních prodejnách v Čechách a na Slovensku. Celkový koncept již tradičně vychází ze systému DAGO CIS (Complex Instore Solution) z pravidel modelu EIEP, který pracuje například s aspekty vyrušení, zaujetí a konverze nakupujících zákazníků.

Silného vizuálního i funkčního efektu bylo dosaženo moderním designovým pojetím zohledňujícím pravidla značky NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ale především i pravidla nákupního chování. Produkty jsou vystaveny dle specifických rozhodovacích stromů zákazníků platných pro danou produktovou kategorii. Na POP médiu jsou současně prezentovány i kávovary, které si zákazník může na místě zakoupit. Celkový dojem dotváří integrovaný LCD panel přehrávající speciální spot, v němž se prezentuje spojení kávy NESCAFÉ® Dolce Gusto® a přístroje Krups.

„Kromě toho, že jsme potřebovali, aby se zákazníci ve vystaveném sortimentu rychle orientovali, chtěli jsme je také konstrukčním a vizuálním pojetím maximálně zaujmout při nakupování,“ komentuje design akčního čela Šárka Drábková ze společnosti Nestlé. Barevná struktura média vychází z barevného kódu značky a v prostředí prodejny působí výrazně a kontrastně. Konstrukční i grafický koncept zajišťuje 180° viditelnost a celkově vyrušuje zákazníka z jeho nákupní rutiny a podněcuje zájem o koupi vystavených výrobků.

Tým DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This