Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi
Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...
Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Na začátku unikátního projektu byla myšlenka na vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv, které má v portfoliu společnost J.J.Darboven. Ta nás následně oslovila s prvním zadáním, čímž začal poměrně dlouhý, rozsáhlý a pracný projekt, který vyžadoval aktivní...
Kláštorná Kalcia komunikuje svoje benefity na ekologických POS nosičích
DAGO s.r.o. nadále pokračuje v dlouhodobé a úspěšné spolupráci s Kofola a.s. Nově se nakupující na českém i slovenském trhu mohou díky POS nosičům blíže seznámit s minerální vodou Kláštorná Kalcia z portfolia nápojů firmy Kofola. Tato minerální voda pramenící...
Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur
Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...
Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro
Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...
Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny
DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...
Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě
Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...
Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. jsme pro Royal Crown Colu připravili na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení...
Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa
Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...
Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou nainstalovaná ve vybraných maloobchodních prodejnách v Čechách a na Slovensku. Celkový koncept již tradičně vychází ze systému DAGO CIS (Complex Instore Solution) z pravidel modelu EIEP, který pracuje například s aspekty vyrušení, zaujetí a konverze nakupujících zákazníků.
Silného vizuálního i funkčního efektu bylo dosaženo moderním designovým pojetím zohledňujícím pravidla značky NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ale především i pravidla nákupního chování. Produkty jsou vystaveny dle specifických rozhodovacích stromů zákazníků platných pro danou produktovou kategorii. Na POP médiu jsou současně prezentovány i kávovary, které si zákazník může na místě zakoupit. Celkový dojem dotváří integrovaný LCD panel přehrávající speciální spot, v němž se prezentuje spojení kávy NESCAFÉ® Dolce Gusto® a přístroje Krups.
„Kromě toho, že jsme potřebovali, aby se zákazníci ve vystaveném sortimentu rychle orientovali, chtěli jsme je také konstrukčním a vizuálním pojetím maximálně zaujmout při nakupování,“ komentuje design akčního čela Šárka Drábková ze společnosti Nestlé. Barevná struktura média vychází z barevného kódu značky a v prostředí prodejny působí výrazně a kontrastně. Konstrukční i grafický koncept zajišťuje 180° viditelnost a celkově vyrušuje zákazníka z jeho nákupní rutiny a podněcuje zájem o koupi vystavených výrobků.
Tým DAGO