POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…
Whisky festival z vás udělá experta
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…
Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou nainstalovaná ve vybraných maloobchodních prodejnách v Čechách a na Slovensku. Celkový koncept již tradičně vychází ze systému DAGO CIS (Complex Instore Solution) z pravidel modelu EIEP, který pracuje například s aspekty vyrušení, zaujetí a konverze nakupujících zákazníků.
Silného vizuálního i funkčního efektu bylo dosaženo moderním designovým pojetím zohledňujícím pravidla značky NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ale především i pravidla nákupního chování. Produkty jsou vystaveny dle specifických rozhodovacích stromů zákazníků platných pro danou produktovou kategorii. Na POP médiu jsou současně prezentovány i kávovary, které si zákazník může na místě zakoupit. Celkový dojem dotváří integrovaný LCD panel přehrávající speciální spot, v němž se prezentuje spojení kávy NESCAFÉ® Dolce Gusto® a přístroje Krups.
„Kromě toho, že jsme potřebovali, aby se zákazníci ve vystaveném sortimentu rychle orientovali, chtěli jsme je také konstrukčním a vizuálním pojetím maximálně zaujmout při nakupování,“ komentuje design akčního čela Šárka Drábková ze společnosti Nestlé. Barevná struktura média vychází z barevného kódu značky a v prostředí prodejny působí výrazně a kontrastně. Konstrukční i grafický koncept zajišťuje 180° viditelnost a celkově vyrušuje zákazníka z jeho nákupní rutiny a podněcuje zájem o koupi vystavených výrobků.
Tým DAGO