To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

Akční čelo Nescafe Dolce Gusto

Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou nainstalovaná ve vybraných maloobchodních prodejnách v Čechách a na Slovensku. Celkový koncept již tradičně vychází ze systému DAGO CIS (Complex Instore Solution) z pravidel modelu EIEP, který pracuje například s aspekty vyrušení, zaujetí a konverze nakupujících zákazníků.

Silného vizuálního i funkčního efektu bylo dosaženo moderním designovým pojetím zohledňujícím pravidla značky NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ale především i pravidla nákupního chování. Produkty jsou vystaveny dle specifických rozhodovacích stromů zákazníků platných pro danou produktovou kategorii. Na POP médiu jsou současně prezentovány i kávovary, které si zákazník může na místě zakoupit. Celkový dojem dotváří integrovaný LCD panel přehrávající speciální spot, v němž se prezentuje spojení kávy NESCAFÉ® Dolce Gusto® a přístroje Krups.

„Kromě toho, že jsme potřebovali, aby se zákazníci ve vystaveném sortimentu rychle orientovali, chtěli jsme je také konstrukčním a vizuálním pojetím maximálně zaujmout při nakupování,“ komentuje design akčního čela Šárka Drábková ze společnosti Nestlé. Barevná struktura média vychází z barevného kódu značky a v prostředí prodejny působí výrazně a kontrastně. Konstrukční i grafický koncept zajišťuje 180° viditelnost a celkově vyrušuje zákazníka z jeho nákupní rutiny a podněcuje zájem o koupi vystavených výrobků.

Tým DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This