Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým produkčním provedením.

V únoru bylo hodnoceno celkem 9 in-store realizací, které porota hodnotila na základě kreativity řešení, produkčního provedení a potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje. Naše vítězná realizace, která byla umístěna v obchodních řetězcích Albert, si vysloužila celkovou známku 6,8 a spolu s realizací pro Staropramen tak získala první místo.

Coca-Cola a Avengers lákali na soutěž

Významnou roli v našem vítězném vystavení hrály postavy ze série Avengers, Iron Man a Captain Marvel. Cílem vystavení totiž kromě upoutání pozornosti zákazníka bylo nalákat jej na soutěž, ve které byl hlavní cenou výlet do Disneylandu. Tyto postavy zároveň výborně zapadly do červeného barevného schématu, které je pro značku Coca-Cola dnes již typické. Kromě postav Iron Man a Captain Marvel pak bylo dominantním prvkem vystavení kruhové logo s logem Avengers, na němž byly vyskládány produkty a mělo tak kromě vizuálního i praktický význam.

Shop in shop byl zároveň otevíratelný, což výrazně ulehčilo práci zaměstnanců v obchodech, a udělal výborný dojem i na zástupce Coca-Cola. „Nejdůležitějším faktorem při našem rozhodování byl wow efekt, který jsme z návrhu cítili,“ řekla k rozhodnutí Kristýna Křibská, marketing execution lead z firmy Coca-Cola HBC. „Jsme přesvědčeni o tom, že vystavení zákazníky zaujmou a zároveň jim předají informace o probíhající soutěži. Roli hrál i dostatek místa pro produkty, o které jde samozřejmě v první řadě.“

POP STAR oceňuje nejlepší projekty z oboru

POP STAR je pravidelnou soutěží portálu Mistoprodeje.cz, který je určen odborným médiím a asociacím, agenturám či výrobcům a zadavatelům reklamy. Cílem soutěže je ocenit nejlepší projekty z oboru POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje a tím nejen poukázat na kvalitní realizace, ale i zvyšovat standardy a povědomí o oboru mezi odbornou a laickou veřejností.

Váš tým DAGO

Pin It on Pinterest

Share This