Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.
Čerstvý pohled na tradiční obor: Hodnocení pro Marketing & Media
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
Shop in shopy pro Pilsner Urquell získaly první místo v soutěži POP STAR
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil nového vítěze soutěže POP STAR. „Zlatou medaili“ si za měsíc září odnáší naše realizace shop in shopů pro Pilsner Urquell.
Pomáháme tam, kde je to potřeba
Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.
Shop in shop Semtexu promuje novou kampaň Kofoly a zaujme virtuální realitou
Značka energetických nápojů Semtex přichází společně s komunikační agenturou Dago s novými shop in shopy, které mají mimo jiné zvýšit povědomí o nové kampani s názvem „Life is funny, když máš money“.
Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media
Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.
Nová zimní edice, která vám dá křídla: Red Bull s příchutí jablka a fíku
Společnost Red Bull opět přichází s novou sezonní edicí svých energetických nápojů.
Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Aktuální trendy v oblasti POP/POS: efektivita, moderní technologie a interaktivita
Mezi nejpopulárnější prostředky se řadí zejména ty podlahové a regálové, ale také promo akce. V současné době je i větší zájem o interaktivní a světelné prostředky, jejichž propracovanost a kvalita se zvyšuje díky moderním technologiím a materiálům. I „jednoduché“ stojany mohou zahrnovat až deset typů technologií. Na výrobce a jeho technologické vybavení to pak samozřejmě klade velké nároky nejen v oblasti investic, ale také z hlediska know-how. Zároveň je nutné nezapomínat na základní pravidla. POP/POS prostředky musí být maximálně jasné, jednoduché a pochopitelné. Dále viditelné, stát na exponovaném místě a být začleněné do správného kontextu. Fakticky pak pomáhá jednoduchá poučka. Propagační materiály v místě prodeje musí být nastaveny tak, aby je zákazník pochopil do tří vteřin, aby byly vidět ze čtyř směrů a komunikovaly maximálně pěti slovy.
Pokrok v materiálech, postupech i technologiích
Doba se mění a do produkce jsou častěji zapojovány materiály, které jednak podporují ekonomičnost, ale i designovou vyspělost výrobků při zachování patřičné funkčnosti a vzhledu. Mimo jiné také reflektují environmentální trendy ekologické udržitelnosti, příkladem může být vytěsňování tradičního PVC. I u standardních POP prvků je kladen důraz na detail zpracování, kde naopak získávají prostor materiály, které dodají potřebný prémiový dojem, často však spíš jde o dobrý nápad. Současně se zvýšil tlak na kvalitu potisku, jde ruku v ruce s vývojem tiskových technologií. Zatímco do nedávna se v POP oblasti ve valné míře používal sítotisk, dnes tuto technologii ve většině případů nahradil digitální tisk s čím dál vyšší kvalitou rozlišení. U světelných prvků byly v posledních dvou letech zářivkové zdroje téměř úplně nahrazeny LED.
Současný zákazník vyžaduje komplexní přístup
V současnosti čím dál častěji registrujeme pojem „omnichannel shopper“, tedy moderního zákazníka, který k nákupu používá mobilní zařízení či internet. V kontextu zřejmého potenciálu se stále více marketingových iniciativ zaměřuje na spojení tří klíčových komponentů: in-store, digitální a zkušenostní komunikace. Jinými slovy, k získání a navázání dlouhodobého vztahu se zákazníky je třeba zcela a smysluplně obsáhnout více kanálů (multichannel, omnichannel, crosschannel). Tomuto trendu odpovídá čím dál tím častější nasazení multimediálních aplikací v in-store POP realizacích. Interakce se zákazníkem je dle našich zkušeností žádoucí a v současné době moderních technologií navíc poměrně dostupná. I proto má stále větší význam nabízet komplexní přístup, jako je například Complex In-Store Solution, který pomáhá k vyšší efektivitě POP komunikačních kampaní.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY