Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Albert provází zákazníky světem vína

Víno se řadí mezi nejoblíbenější alkoholické nápoje Čechů. V prodejnách Albert proto rozšiřují sortiment privátní značky Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.

Přehledné uspořádání a nadčasový minimalistický design hrají v této nové aktivaci prim. Vystavení láká na vybraná vína z různých cenových kategorií a je rozděleno na dvě poloviny, z nichž jedna se věnuje vínům ze zahraničí a druhá polovina nabízí vína z Moravy.

Vystavení vévodí kartonové čelo, které je umístěno na kovových regálech a bylo vyrobeno v nepřehlédnutelném designu nové značky Sommelier collection. Dominuje mu černá barva doplněná o dekor dřeva. Vystavení upoutá pozornost zákazníka svou sofistikovaností a jednoduchým, čistým designem, který navodí pocit luxusu. „Naše nová značka Sommelier collection má výrazný, poutavý design, který jsme implementovali do kartonového vystavení čela. Aktivace zákazníka zaujme a informuje ho o původu jak domácích moravských vín, tak i zahraničních vín,“ uvádí Erika Bognárová ze společnosti Albert Česká republika.

Nové vystavení pro hypermarkety Albert vzniklo pro prezentaci privátní značky Sommelier collection, která obsahuje ta nejlepší vína, jež jsou v tomto řetězci dostupná. Za jejich výběr ručí česká someliérka Klára Kollárová a spotřebitelé je poznají podle speciální etikety se značkou „Sommelier collection“.

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This