Whisky festival z vás udělá experta
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…
Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Albert provází zákazníky světem vína

Víno se řadí mezi nejoblíbenější alkoholické nápoje Čechů. V prodejnách Albert proto rozšiřují sortiment privátní značky Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Přehledné uspořádání a nadčasový minimalistický design hrají v této nové aktivaci prim. Vystavení láká na vybraná vína z různých cenových kategorií a je rozděleno na dvě poloviny, z nichž jedna se věnuje vínům ze zahraničí a druhá polovina nabízí vína z Moravy.
Vystavení vévodí kartonové čelo, které je umístěno na kovových regálech a bylo vyrobeno v nepřehlédnutelném designu nové značky Sommelier collection. Dominuje mu černá barva doplněná o dekor dřeva. Vystavení upoutá pozornost zákazníka svou sofistikovaností a jednoduchým, čistým designem, který navodí pocit luxusu. „Naše nová značka Sommelier collection má výrazný, poutavý design, který jsme implementovali do kartonového vystavení čela. Aktivace zákazníka zaujme a informuje ho o původu jak domácích moravských vín, tak i zahraničních vín,“ uvádí Erika Bognárová ze společnosti Albert Česká republika.
Nové vystavení pro hypermarkety Albert vzniklo pro prezentaci privátní značky Sommelier collection, která obsahuje ta nejlepší vína, jež jsou v tomto řetězci dostupná. Za jejich výběr ručí česká someliérka Klára Kollárová a spotřebitelé je poznají podle speciální etikety se značkou „Sommelier collection“.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY