Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…

Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem

Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…

Euroshop 2014 – sci-fi realitou

Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…

Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld

Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…

Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!

Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…

Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !

Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.

Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...

POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO

Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…

Nové POP stojany Tassimo

Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…

Promostolky Sommersby pro Budvar

Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…

Albert provází zákazníky světem vína

Víno se řadí mezi nejoblíbenější alkoholické nápoje Čechů. V prodejnách Albert proto rozšiřují sortiment privátní značky Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.

Přehledné uspořádání a nadčasový minimalistický design hrají v této nové aktivaci prim. Vystavení láká na vybraná vína z různých cenových kategorií a je rozděleno na dvě poloviny, z nichž jedna se věnuje vínům ze zahraničí a druhá polovina nabízí vína z Moravy.

Vystavení vévodí kartonové čelo, které je umístěno na kovových regálech a bylo vyrobeno v nepřehlédnutelném designu nové značky Sommelier collection. Dominuje mu černá barva doplněná o dekor dřeva. Vystavení upoutá pozornost zákazníka svou sofistikovaností a jednoduchým, čistým designem, který navodí pocit luxusu. „Naše nová značka Sommelier collection má výrazný, poutavý design, který jsme implementovali do kartonového vystavení čela. Aktivace zákazníka zaujme a informuje ho o původu jak domácích moravských vín, tak i zahraničních vín,“ uvádí Erika Bognárová ze společnosti Albert Česká republika.

Nové vystavení pro hypermarkety Albert vzniklo pro prezentaci privátní značky Sommelier collection, která obsahuje ta nejlepší vína, jež jsou v tomto řetězci dostupná. Za jejich výběr ručí česká someliérka Klára Kollárová a spotřebitelé je poznají podle speciální etikety se značkou „Sommelier collection“.

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This