Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Albert provází zákazníky světem vína

Víno se řadí mezi nejoblíbenější alkoholické nápoje Čechů. V prodejnách Albert proto rozšiřují sortiment privátní značky Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Přehledné uspořádání a nadčasový minimalistický design hrají v této nové aktivaci prim. Vystavení láká na vybraná vína z různých cenových kategorií a je rozděleno na dvě poloviny, z nichž jedna se věnuje vínům ze zahraničí a druhá polovina nabízí vína z Moravy.
Vystavení vévodí kartonové čelo, které je umístěno na kovových regálech a bylo vyrobeno v nepřehlédnutelném designu nové značky Sommelier collection. Dominuje mu černá barva doplněná o dekor dřeva. Vystavení upoutá pozornost zákazníka svou sofistikovaností a jednoduchým, čistým designem, který navodí pocit luxusu. „Naše nová značka Sommelier collection má výrazný, poutavý design, který jsme implementovali do kartonového vystavení čela. Aktivace zákazníka zaujme a informuje ho o původu jak domácích moravských vín, tak i zahraničních vín,“ uvádí Erika Bognárová ze společnosti Albert Česká republika.
Nové vystavení pro hypermarkety Albert vzniklo pro prezentaci privátní značky Sommelier collection, která obsahuje ta nejlepší vína, jež jsou v tomto řetězci dostupná. Za jejich výběr ručí česká someliérka Klára Kollárová a spotřebitelé je poznají podle speciální etikety se značkou „Sommelier collection“.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY