Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Dago a Alpro představují nové vystavení „Dej to i bez cukru“

Přehledné a atraktivní POP vystavení pro výrobce rostlinných alternativ, značku Alpro, můžete nyní potkat na prodejních plochách hypermarketů Globus.

V kampani s názvem „Dej to i bez cukru“ nabízí Alpro svým zákazníkům produkty s označením No sugar. Konkrétně se jedná o rostlinné dezerty a mléka, která jsou oblíbenou variantou k živočišným produktům.

Na shop in shop můžete narazit ve všech patnácti českých hypermarketech sítě Globus. Tato dvoupaletová nebo čtyřpaletová vystavení nabízí zákazníkům nejen široký výběr neslazených výrobků, ale také lákají k zúčastnění v soutěži o smart květináč.

V dnešní době je pro mnohé z nás velmi důležitý zdravý styl života, proto jsme se snažili vystavení navrhnout tak, aby působilo svěže. Pohráli jsme si s elegantním propojením několika materiálů, od kartonových wrapů, přes dřevo, koplast, až po dřevěné bedýnky. Zákazníci si v rámci vystavení mohou prohlédnout i inteligentní květináč, který je doplněn o umělé květiny.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This