Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Dago a Alpro představují nové vystavení „Dej to i bez cukru“

Přehledné a atraktivní POP vystavení pro výrobce rostlinných alternativ, značku Alpro, můžete nyní potkat na prodejních plochách hypermarketů Globus.

V kampani s názvem „Dej to i bez cukru“ nabízí Alpro svým zákazníkům produkty s označením No sugar. Konkrétně se jedná o rostlinné dezerty a mléka, která jsou oblíbenou variantou k živočišným produktům.

Na shop in shop můžete narazit ve všech patnácti českých hypermarketech sítě Globus. Tato dvoupaletová nebo čtyřpaletová vystavení nabízí zákazníkům nejen široký výběr neslazených výrobků, ale také lákají k zúčastnění v soutěži o smart květináč.

V dnešní době je pro mnohé z nás velmi důležitý zdravý styl života, proto jsme se snažili vystavení navrhnout tak, aby působilo svěže. Pohráli jsme si s elegantním propojením několika materiálů, od kartonových wrapů, přes dřevo, koplast, až po dřevěné bedýnky. Zákazníci si v rámci vystavení mohou prohlédnout i inteligentní květináč, který je doplněn o umělé květiny.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This