Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

„Back to school“ sezóna musí být nepřehlédnutelná

Anna Brůžková hodnotila projekty v místech prodeje v rámci návratu do škol. Zde jsou ty nejlepší.

1. The Dubai Mail
2. Mondeléz (Walmart)
3. De Bijenkorf
 
Akce „back to school“ je velmi důležitá zejména pro školou povinné ratolesti a jejich rodiče. V realizacích můžeme vidět velkou rozmanitost POS materiálů, všechny však souvisejí se školou. Ať už je to interaktivní autobus, který je instalovaný v Dubai Mailu, kde se děti mohou proběhnout autobusem a vybírat školní pomůcky, nebo si zahrát na řidiče, který je zanedlouho bude vozit do školy. Tím nasají atmosféru a spojí si to s něčím příjemným.Obchodní dům De Bijenkorf
Starší ročníky také nakupují potřeby do školy, ale tato mládež chce být stylovější, „cool“, a proto vystavením v Bijenkorf určitě na první pohled zaujme, a to zejména děvčata. Nadrozměrné emotikony palců jako lajků s nápisy „school“ již na dálku přitáhnou pozornost. Velmi originálně zpracovaná podpora prodeje. Další super kousek je boxovaný kartónový stojan v designu sešitu, kroužky vazby jsou krásný detail.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This