Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

„Back to school“ sezóna musí být nepřehlédnutelná

Anna Brůžková hodnotila projekty v místech prodeje v rámci návratu do škol. Zde jsou ty nejlepší.

1. The Dubai Mail
2. Mondeléz (Walmart)
3. De Bijenkorf
 
Akce „back to school“ je velmi důležitá zejména pro školou povinné ratolesti a jejich rodiče. V realizacích můžeme vidět velkou rozmanitost POS materiálů, všechny však souvisejí se školou. Ať už je to interaktivní autobus, který je instalovaný v Dubai Mailu, kde se děti mohou proběhnout autobusem a vybírat školní pomůcky, nebo si zahrát na řidiče, který je zanedlouho bude vozit do školy. Tím nasají atmosféru a spojí si to s něčím příjemným.Obchodní dům De Bijenkorf
Starší ročníky také nakupují potřeby do školy, ale tato mládež chce být stylovější, „cool“, a proto vystavením v Bijenkorf určitě na první pohled zaujme, a to zejména děvčata. Nadrozměrné emotikony palců jako lajků s nápisy „school“ již na dálku přitáhnou pozornost. Velmi originálně zpracovaná podpora prodeje. Další super kousek je boxovaný kartónový stojan v designu sešitu, kroužky vazby jsou krásný detail.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This