Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zároveň povzbudit spotřebitele k nákupu smetanového likéru Baileys Original Irish Cream.

Baileys jako nejprodávanější likér na světě je stálicí v repertoáru téměř každé moderní ženy. V dnešní uspěchané době je ovšem nejen pro ženy důležité, aby si našly čas na své přátele i na sebe. Idea vystavení nového produktu ve vizuálně působivé vaně tak hraje ve vybraných hypermarketech TESCO na tuto notu. „Vana evokuje pocit luxusu, elegance a času věnovaného sobě, stejně jako značka Baileys,“ říká Veronika Brůhová, brand manager ze společnosti Stock-Plzeň Božkov s.r.o., do jejíhož portfolia nápoj spadá. Podle reakcí zákazníků se povedlo je příjemně překvapit a vzbudit v nich pozitivní emoce ve prospěch značky i prodejů produktové novinky.

„Originální vystavení odlišné od běžné palety nebo stojanu, které něčím vystupuje z řady, má větší schopnost zaujmout zákazníka během nákupní rutiny. Jestliže získáme jeho pozornost, pravděpodobnost nákupu se výrazně zvyšuje,“ dodává Miroslav Obrátil, projektový manager naší společnosti. Kromě dekorovaných luxusních van jsme pro Baileys realizovali také paletové dekorace. V objemu prodejů byl znát zřejmý rozdíl ve prospěch van. Úspěšné vany chce značka Baileys využít k  in-store komunikaci i v dalších promocích. Výrazně brandovaný symbol stylové relaxace a příjemně stráveného času tak bude zákazníky lákat i v budoucnu.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This