Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru uniká…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zároveň povzbudit spotřebitele k nákupu smetanového likéru Baileys Original Irish Cream.

Baileys jako nejprodávanější likér na světě je stálicí v repertoáru téměř každé moderní ženy. V dnešní uspěchané době je ovšem nejen pro ženy důležité, aby si našly čas na své přátele i na sebe. Idea vystavení nového produktu ve vizuálně působivé vaně tak hraje ve vybraných hypermarketech TESCO na tuto notu. „Vana evokuje pocit luxusu, elegance a času věnovaného sobě, stejně jako značka Baileys,“ říká Veronika Brůhová, brand manager ze společnosti Stock-Plzeň Božkov s.r.o., do jejíhož portfolia nápoj spadá. Podle reakcí zákazníků se povedlo je příjemně překvapit a vzbudit v nich pozitivní emoce ve prospěch značky i prodejů produktové novinky.

„Originální vystavení odlišné od běžné palety nebo stojanu, které něčím vystupuje z řady, má větší schopnost zaujmout zákazníka během nákupní rutiny. Jestliže získáme jeho pozornost, pravděpodobnost nákupu se výrazně zvyšuje,“ dodává Miroslav Obrátil, projektový manager naší společnosti. Kromě dekorovaných luxusních van jsme pro Baileys realizovali také paletové dekorace. V objemu prodejů byl znát zřejmý rozdíl ve prospěch van. Úspěšné vany chce značka Baileys využít k  in-store komunikaci i v dalších promocích. Výrazně brandovaný symbol stylové relaxace a příjemně stráveného času tak bude zákazníky lákat i v budoucnu.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This