Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zároveň povzbudit spotřebitele k nákupu smetanového likéru Baileys Original Irish Cream.

Baileys jako nejprodávanější likér na světě je stálicí v repertoáru téměř každé moderní ženy. V dnešní uspěchané době je ovšem nejen pro ženy důležité, aby si našly čas na své přátele i na sebe. Idea vystavení nového produktu ve vizuálně působivé vaně tak hraje ve vybraných hypermarketech TESCO na tuto notu. „Vana evokuje pocit luxusu, elegance a času věnovaného sobě, stejně jako značka Baileys,“ říká Veronika Brůhová, brand manager ze společnosti Stock-Plzeň Božkov s.r.o., do jejíhož portfolia nápoj spadá. Podle reakcí zákazníků se povedlo je příjemně překvapit a vzbudit v nich pozitivní emoce ve prospěch značky i prodejů produktové novinky.

„Originální vystavení odlišné od běžné palety nebo stojanu, které něčím vystupuje z řady, má větší schopnost zaujmout zákazníka během nákupní rutiny. Jestliže získáme jeho pozornost, pravděpodobnost nákupu se výrazně zvyšuje,“ dodává Miroslav Obrátil, projektový manager naší společnosti. Kromě dekorovaných luxusních van jsme pro Baileys realizovali také paletové dekorace. V objemu prodejů byl znát zřejmý rozdíl ve prospěch van. Úspěšné vany chce značka Baileys využít k  in-store komunikaci i v dalších promocích. Výrazně brandovaný symbol stylové relaxace a příjemně stráveného času tak bude zákazníky lákat i v budoucnu.

Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This