Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zároveň povzbudit spotřebitele k nákupu smetanového likéru Baileys Original Irish Cream.
Baileys jako nejprodávanější likér na světě je stálicí v repertoáru téměř každé moderní ženy. V dnešní uspěchané době je ovšem nejen pro ženy důležité, aby si našly čas na své přátele i na sebe. Idea vystavení nového produktu ve vizuálně působivé vaně tak hraje ve vybraných hypermarketech TESCO na tuto notu. „Vana evokuje pocit luxusu, elegance a času věnovaného sobě, stejně jako značka Baileys,“ říká Veronika Brůhová, brand manager ze společnosti Stock-Plzeň Božkov s.r.o., do jejíhož portfolia nápoj spadá. Podle reakcí zákazníků se povedlo je příjemně překvapit a vzbudit v nich pozitivní emoce ve prospěch značky i prodejů produktové novinky.
„Originální vystavení odlišné od běžné palety nebo stojanu, které něčím vystupuje z řady, má větší schopnost zaujmout zákazníka během nákupní rutiny. Jestliže získáme jeho pozornost, pravděpodobnost nákupu se výrazně zvyšuje,“ dodává Miroslav Obrátil, projektový manager naší společnosti. Kromě dekorovaných luxusních van jsme pro Baileys realizovali také paletové dekorace. V objemu prodejů byl znát zřejmý rozdíl ve prospěch van. Úspěšné vany chce značka Baileys využít k in-store komunikaci i v dalších promocích. Výrazně brandovaný symbol stylové relaxace a příjemně stráveného času tak bude zákazníky lákat i v budoucnu.
Váš DAGO team