Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards

Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závodního truck speciálu.
Dakarská rallye patří k nejnáročnějším závodům na světě, kde si posádky sáhnou na dno sil. Tým BIG SHOCK! Racing, jehož je značka energetického nápoje dlouholetým partnerem, dosahuje v dakarské rallye tradičně dobrých výsledků. V období na začátku roku připravil BIG SHOCK! v rámci akce na podporu prodeje možnost 10 výhercům zažít dakarskou jízdu na vlastní kůži s jezdcem Martinem Macíkem mladším. Vedle další marketingové podpory této akce s námi připravila značka originální paletové vystavení pro hypermarkety Globus, Albert a Terno.

Jejich ústředním prvkem je závodní truck speciál, který šplhá na pouštní skálu. Maketu závodního speciálu jsme vytvořili celou z kartonu v co nejreálnějším provedení. Kabina je zařízená sedadly, prosklení simuluje čirá fólie. Věříme, že v prostředí obchodu je aplikace nepřehlédnutelná a setkání s ní je pro nakupující nevšedním zážitkem, který prospěje podpoře prodeje i hodnotě značky BIG SHOCK!
Od zákazníků máme skvělé ohlasy, jejich účast v soutěži byla vysoká. Z prodejen máme také informace o nutnosti častěji doplňovat zboží na vystavení oproti našim běžným paletovým aplikacím. Celou aktivitu hodnotíme velmi pozitivně,“ říká David Tlach, Trade & Category Manager společnosti Al-Namura, výrobce a distributora značky BIG SHOCK!.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This