Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závodního truck speciálu.
Dakarská rallye patří k nejnáročnějším závodům na světě, kde si posádky sáhnou na dno sil. Tým BIG SHOCK! Racing, jehož je značka energetického nápoje dlouholetým partnerem, dosahuje v dakarské rallye tradičně dobrých výsledků. V období na začátku roku připravil BIG SHOCK! v rámci akce na podporu prodeje možnost 10 výhercům zažít dakarskou jízdu na vlastní kůži s jezdcem Martinem Macíkem mladším. Vedle další marketingové podpory této akce s námi připravila značka originální paletové vystavení pro hypermarkety Globus, Albert a Terno.

Jejich ústředním prvkem je závodní truck speciál, který šplhá na pouštní skálu. Maketu závodního speciálu jsme vytvořili celou z kartonu v co nejreálnějším provedení. Kabina je zařízená sedadly, prosklení simuluje čirá fólie. Věříme, že v prostředí obchodu je aplikace nepřehlédnutelná a setkání s ní je pro nakupující nevšedním zážitkem, který prospěje podpoře prodeje i hodnotě značky BIG SHOCK!
Od zákazníků máme skvělé ohlasy, jejich účast v soutěži byla vysoká. Z prodejen máme také informace o nutnosti častěji doplňovat zboží na vystavení oproti našim běžným paletovým aplikacím. Celou aktivitu hodnotíme velmi pozitivně,“ říká David Tlach, Trade & Category Manager společnosti Al-Namura, výrobce a distributora značky BIG SHOCK!.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This