Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závodního truck speciálu.
Dakarská rallye patří k nejnáročnějším závodům na světě, kde si posádky sáhnou na dno sil. Tým BIG SHOCK! Racing, jehož je značka energetického nápoje dlouholetým partnerem, dosahuje v dakarské rallye tradičně dobrých výsledků. V období na začátku roku připravil BIG SHOCK! v rámci akce na podporu prodeje možnost 10 výhercům zažít dakarskou jízdu na vlastní kůži s jezdcem Martinem Macíkem mladším. Vedle další marketingové podpory této akce s námi připravila značka originální paletové vystavení pro hypermarkety Globus, Albert a Terno.

Jejich ústředním prvkem je závodní truck speciál, který šplhá na pouštní skálu. Maketu závodního speciálu jsme vytvořili celou z kartonu v co nejreálnějším provedení. Kabina je zařízená sedadly, prosklení simuluje čirá fólie. Věříme, že v prostředí obchodu je aplikace nepřehlédnutelná a setkání s ní je pro nakupující nevšedním zážitkem, který prospěje podpoře prodeje i hodnotě značky BIG SHOCK!
Od zákazníků máme skvělé ohlasy, jejich účast v soutěži byla vysoká. Z prodejen máme také informace o nutnosti častěji doplňovat zboží na vystavení oproti našim běžným paletovým aplikacím. Celou aktivitu hodnotíme velmi pozitivně,“ říká David Tlach, Trade & Category Manager společnosti Al-Namura, výrobce a distributora značky BIG SHOCK!.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This