To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závodního truck speciálu.
Dakarská rallye patří k nejnáročnějším závodům na světě, kde si posádky sáhnou na dno sil. Tým BIG SHOCK! Racing, jehož je značka energetického nápoje dlouholetým partnerem, dosahuje v dakarské rallye tradičně dobrých výsledků. V období na začátku roku připravil BIG SHOCK! v rámci akce na podporu prodeje možnost 10 výhercům zažít dakarskou jízdu na vlastní kůži s jezdcem Martinem Macíkem mladším. Vedle další marketingové podpory této akce s námi připravila značka originální paletové vystavení pro hypermarkety Globus, Albert a Terno.

Jejich ústředním prvkem je závodní truck speciál, který šplhá na pouštní skálu. Maketu závodního speciálu jsme vytvořili celou z kartonu v co nejreálnějším provedení. Kabina je zařízená sedadly, prosklení simuluje čirá fólie. Věříme, že v prostředí obchodu je aplikace nepřehlédnutelná a setkání s ní je pro nakupující nevšedním zážitkem, který prospěje podpoře prodeje i hodnotě značky BIG SHOCK!
Od zákazníků máme skvělé ohlasy, jejich účast v soutěži byla vysoká. Z prodejen máme také informace o nutnosti častěji doplňovat zboží na vystavení oproti našim běžným paletovým aplikacím. Celou aktivitu hodnotíme velmi pozitivně,“ říká David Tlach, Trade & Category Manager společnosti Al-Namura, výrobce a distributora značky BIG SHOCK!.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This