Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! i letos pro zákazníky připravila soutěž spojenou se dvěma letními limitovanými edicemi jedinečných příchutí. Značka nyní také využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.

Značka BIG SHOCK! i letos vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nových permanentních vystavení v prodejnách Globus v Brně, Opavě a Olomouci. „Jedná se o roll out úspěšného konceptu, který se už osvědčil na prodejně Globus Praha Čakovice. Jsme rádi, že se potvrdil příznivý dopad na prodeje a můžeme na úspěch navázat,“ říká Jakub Petráš, Project Manager Dago.

Vystavení je zhotoveno z kombinace kovu a plastu a doplněno o nasvícení produktů, které s jeho pomocí poutají pozornost již zdálky. Komunikační plocha prezentuje aktuální limitované edice a soutěž o hlavní ceny v podobě půjčení Toyoty a vstupenek na 4 evropské festivaly. Vystavení je doplněno o lednici, která nabízí dostatečnou zásobu ledové kávy i energy drinků ve správné teplotě. Celému místu prodeje dominuje jasně žlutá barva značky BIG SHOCK!

„Tento typ vystavení slaví u zákazníků úspěch, což potvrzuje především nárust prodejů napříč celým sortimentem značky BIG SHOCK!, a to v řádech desítkách procent,“ dodává David Tlach, Trade & Category Manager BIG SHOCK!

BIG SHOCK! společně s komunikační agenturou DAGO i nadále pokračují ve vývoji a distribuci permanentních vystavení na moderním i tradičním trhu s cílem podpořit prodeje na prodejnách různých typů a velikostí.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This