I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury. Dle dostupných dat se po instalaci výrazně zvýšily prodeje nejen v segmentu nápojů, ale také cukrovinek pod značkou Big Shock.

Hlavním cílem bylo upoutat pozornost zákazníků v nákupním prostoru, zvýšit vizibilitu značky Big Shock, ale také poprvé představit její kompletní sortiment na jednom místě. „I když jsme tuto prodejní strategii realizovali v době pandemie covid-19, investice se nám opravdu vyplatila,“ říká David Tlach, Trade & Category Manager (FMCG) společnosti Al-Namura a dodává: „Aktuálně máme k dispozici první výsledky prodejů, ze kterých je již nyní patrný výrazný nárůst v obou segmentech.“

Chystá se uvedení do dalších prodejen

„Ověřili jsme si, že prémiově pojaté kreativní řešení endcapu funguje. Big Shock je zavedená česká sebevědomá značka, která každoročně uvádí na trh nové příchutě a limitované edice. Chceme posilovat vnímání značky jako prémiové a zároveň zákazníkům ulehčit výběr produktů – všechny zde naleznou na jednom místě. Tento koncept se prozatím velmi osvědčil, proto kromě endcapu plánujeme také permanentní paletové vystavení,“ chválí si spolupráci David Tlach.

Multifunkční endcap v prémiovém designu

Zpracovali jsme technické provedení včetně keativy. Jak říká naše projektová manažerka Markéta Čichovská, hlavním cílem extravagantního a zároveň elegantního endcapu bylo propojení hlavních atributů značky Big Shock a dále pak jeho multifunkční využití. Největší pozornost přitahuje výrazně lomený topper regálu, z něhož vystupuje logo značky Big Shock. Díky preciznímu zpracování z prémiového lesklého materiálu vynikne čistota a extravagance loga i celé expozice.

„U této permanentní instalace je kromě výrazných brandových barev a prémiových materiálů instalována také lednice a podsvícená část. Ta umožňuje výměnu vizuálů podle aktuálních novinek či akcí. Zajímavé je také využití kaskádovitých regálů, které zákazníkům usnadňuje odebírání produktů. Velkou výhodou je možnost konstrukci snadno rozebrat, což ulehčí přesun mezi prodejnami,“ doplňuje Markéta Čichovská.

Váš tým Dago.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This