Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO

V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…

Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury. Dle dostupných dat se po instalaci výrazně zvýšily prodeje nejen v segmentu nápojů, ale také cukrovinek pod značkou Big Shock.

Hlavním cílem bylo upoutat pozornost zákazníků v nákupním prostoru, zvýšit vizibilitu značky Big Shock, ale také poprvé představit její kompletní sortiment na jednom místě. „I když jsme tuto prodejní strategii realizovali v době pandemie covid-19, investice se nám opravdu vyplatila,“ říká David Tlach, Trade & Category Manager (FMCG) společnosti Al-Namura a dodává: „Aktuálně máme k dispozici první výsledky prodejů, ze kterých je již nyní patrný výrazný nárůst v obou segmentech.“

Chystá se uvedení do dalších prodejen

„Ověřili jsme si, že prémiově pojaté kreativní řešení endcapu funguje. Big Shock je zavedená česká sebevědomá značka, která každoročně uvádí na trh nové příchutě a limitované edice. Chceme posilovat vnímání značky jako prémiové a zároveň zákazníkům ulehčit výběr produktů – všechny zde naleznou na jednom místě. Tento koncept se prozatím velmi osvědčil, proto kromě endcapu plánujeme také permanentní paletové vystavení,“ chválí si spolupráci David Tlach.

Multifunkční endcap v prémiovém designu

Zpracovali jsme technické provedení včetně keativy. Jak říká naše projektová manažerka Markéta Čichovská, hlavním cílem extravagantního a zároveň elegantního endcapu bylo propojení hlavních atributů značky Big Shock a dále pak jeho multifunkční využití. Největší pozornost přitahuje výrazně lomený topper regálu, z něhož vystupuje logo značky Big Shock. Díky preciznímu zpracování z prémiového lesklého materiálu vynikne čistota a extravagance loga i celé expozice.

„U této permanentní instalace je kromě výrazných brandových barev a prémiových materiálů instalována také lednice a podsvícená část. Ta umožňuje výměnu vizuálů podle aktuálních novinek či akcí. Zajímavé je také využití kaskádovitých regálů, které zákazníkům usnadňuje odebírání produktů. Velkou výhodou je možnost konstrukci snadno rozebrat, což ulehčí přesun mezi prodejnami,“ doplňuje Markéta Čichovská.

Váš tým Dago.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This