Pampers láká maminky interaktivním modulem
Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu
Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury. Dle dostupných dat se po instalaci výrazně zvýšily prodeje nejen v segmentu nápojů, ale také cukrovinek pod značkou Big Shock.
Hlavním cílem bylo upoutat pozornost zákazníků v nákupním prostoru, zvýšit vizibilitu značky Big Shock, ale také poprvé představit její kompletní sortiment na jednom místě. „I když jsme tuto prodejní strategii realizovali v době pandemie covid-19, investice se nám opravdu vyplatila,“ říká David Tlach, Trade & Category Manager (FMCG) společnosti Al-Namura a dodává: „Aktuálně máme k dispozici první výsledky prodejů, ze kterých je již nyní patrný výrazný nárůst v obou segmentech.“
Chystá se uvedení do dalších prodejen
„Ověřili jsme si, že prémiově pojaté kreativní řešení endcapu funguje. Big Shock je zavedená česká sebevědomá značka, která každoročně uvádí na trh nové příchutě a limitované edice. Chceme posilovat vnímání značky jako prémiové a zároveň zákazníkům ulehčit výběr produktů – všechny zde naleznou na jednom místě. Tento koncept se prozatím velmi osvědčil, proto kromě endcapu plánujeme také permanentní paletové vystavení,“ chválí si spolupráci David Tlach.
Multifunkční endcap v prémiovém designu
Zpracovali jsme technické provedení včetně keativy. Jak říká naše projektová manažerka Markéta Čichovská, hlavním cílem extravagantního a zároveň elegantního endcapu bylo propojení hlavních atributů značky Big Shock a dále pak jeho multifunkční využití. Největší pozornost přitahuje výrazně lomený topper regálu, z něhož vystupuje logo značky Big Shock. Díky preciznímu zpracování z prémiového lesklého materiálu vynikne čistota a extravagance loga i celé expozice.
„U této permanentní instalace je kromě výrazných brandových barev a prémiových materiálů instalována také lednice a podsvícená část. Ta umožňuje výměnu vizuálů podle aktuálních novinek či akcí. Zajímavé je také využití kaskádovitých regálů, které zákazníkům usnadňuje odebírání produktů. Velkou výhodou je možnost konstrukci snadno rozebrat, což ulehčí přesun mezi prodejnami,“ doplňuje Markéta Čichovská.
Váš tým Dago.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY