Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Pomáháme tam, kde je to potřeba

Uvědomujeme si, jak důležité je pomáhat slabším a nezavírat oči před problémy, které tíží ostatní. Proto moc rádi podporujeme aktivity, které dávají smysl a přinášejí radost ostatním.

Halloween je pro děti: Hodnocení pro Marketing & Media

Pojďme se bát… Ale krásně bát! Jak se neztratit v oranžovém moři a prodat o trochu více bonbónů, čokolád, dekorací, bublinek i dýní? Ta nejlepší halloweenská vystavení pro časopis Marketing & Media hodnotila Radka Hejduková.

Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury. Dle dostupných dat se po instalaci výrazně zvýšily prodeje nejen v segmentu nápojů, ale také cukrovinek pod značkou Big Shock.

Hlavním cílem bylo upoutat pozornost zákazníků v nákupním prostoru, zvýšit vizibilitu značky Big Shock, ale také poprvé představit její kompletní sortiment na jednom místě. „I když jsme tuto prodejní strategii realizovali v době pandemie covid-19, investice se nám opravdu vyplatila,“ říká David Tlach, Trade & Category Manager (FMCG) společnosti Al-Namura a dodává: „Aktuálně máme k dispozici první výsledky prodejů, ze kterých je již nyní patrný výrazný nárůst v obou segmentech.“

Chystá se uvedení do dalších prodejen

„Ověřili jsme si, že prémiově pojaté kreativní řešení endcapu funguje. Big Shock je zavedená česká sebevědomá značka, která každoročně uvádí na trh nové příchutě a limitované edice. Chceme posilovat vnímání značky jako prémiové a zároveň zákazníkům ulehčit výběr produktů – všechny zde naleznou na jednom místě. Tento koncept se prozatím velmi osvědčil, proto kromě endcapu plánujeme také permanentní paletové vystavení,“ chválí si spolupráci David Tlach.

Multifunkční endcap v prémiovém designu

Zpracovali jsme technické provedení včetně keativy. Jak říká naše projektová manažerka Markéta Čichovská, hlavním cílem extravagantního a zároveň elegantního endcapu bylo propojení hlavních atributů značky Big Shock a dále pak jeho multifunkční využití. Největší pozornost přitahuje výrazně lomený topper regálu, z něhož vystupuje logo značky Big Shock. Díky preciznímu zpracování z prémiového lesklého materiálu vynikne čistota a extravagance loga i celé expozice.

„U této permanentní instalace je kromě výrazných brandových barev a prémiových materiálů instalována také lednice a podsvícená část. Ta umožňuje výměnu vizuálů podle aktuálních novinek či akcí. Zajímavé je také využití kaskádovitých regálů, které zákazníkům usnadňuje odebírání produktů. Velkou výhodou je možnost konstrukci snadno rozebrat, což ulehčí přesun mezi prodejnami,“ doplňuje Markéta Čichovská.

Váš tým Dago.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This