Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává...
Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi
Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...
Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Na začátku unikátního projektu byla myšlenka na vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv, které má v portfoliu společnost J.J.Darboven. Ta nás následně oslovila s prvním zadáním, čímž začal poměrně dlouhý, rozsáhlý a pracný projekt, který vyžadoval aktivní...
Kláštorná Kalcia komunikuje svoje benefity na ekologických POS nosičích
DAGO s.r.o. nadále pokračuje v dlouhodobé a úspěšné spolupráci s Kofola a.s. Nově se nakupující na českém i slovenském trhu mohou díky POS nosičům blíže seznámit s minerální vodou Kláštorná Kalcia z portfolia nápojů firmy Kofola. Tato minerální voda pramenící...
Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur
Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...
Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro
Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...
Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny
DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...
Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu

Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu? Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili. Svým nejvýraznějším prvokem – rozpůleným jízdním kolem – poutá pozornost ve vybraných prodejnách Tesco.
Cyklistika má v nakupujících evokovat letní pohodu s přáteli nebo rodinnou. „V létě na kolo vyráží lidé všech věkových kategorií, které nebaví sedět doma. Právě na takové zákazníky cílíme. Proto jsme do endcapu nechali umístit modré kolo, které symbolizuje aktivní životní styl a čas strávený s nejbližšími,“ popisuje Petr Děkan, Senior Key Account Manager z Plzeňského Prazdroje.
Bicykl se při výrobě ukázal jako náročný prvek. Jde o skutečné kolo, nikoliv o atrapu. Každý kus jsme museli v půlce rozříznout, proto jsme dbali na to, aby nikde nezůstaly ostré hrany, o které by se mohl kupující poranit. Díky svému vzhledu si na bicykl chce každý sáhnout, tudíž bylo třeba ho správně umístit a ukotvit.
Vystavení láká zákazníky, kteří chtějí osvěžující nápoj zkonzumovat ihned po nákupu. „Proto vlevo stojí prosklená lednice s výrobky v nových PET obalech,“ dodává Petr Děkan z Plzeňského Prazdroje.
Spodek čela zdobí kameny a zelená tráva. Rostliny v odlehčené modré barvě tvoří i lemování endcapu. V pozadí je umístěn obrázek s mladými lidmi ve venkovním prostředí, který regálovému čelu dodává uvolněnou atmosféru. Do levého horního rohu jsme navíc umístili žluté osvětlení, které imituje prosluněné letní počasí.
Endcapy jsou od první poloviny května distribuovány v celkem 17 vybraných prodejnách Tesco napříč Českou republikou. „Věříme, že se nám podaří oslovit zákazníky, kteří v létě hledají něco jiného než jen ‚sladkou limonádu‘, ale nenapadlo by je hledat v pivní sekci,“ doplňuje Petr Děkan z Plzeňského Prazdroje.
Váš tým DAGO
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY