Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu

Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu? Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili. Svým nejvýraznějším prvokem – rozpůleným jízdním kolem – poutá pozornost ve vybraných prodejnách Tesco.

Cyklistika má v nakupujících evokovat letní pohodu s přáteli nebo rodinnou. „V létě na kolo vyráží lidé všech věkových kategorií, které nebaví sedět doma. Právě na takové zákazníky cílíme. Proto jsme do endcapu nechali umístit modré kolo, které symbolizuje aktivní životní styl a čas strávený s nejbližšími,“ popisuje Petr Děkan, Senior Key Account Manager z Plzeňského Prazdroje.

Bicykl se při výrobě ukázal jako náročný prvek. Jde o skutečné kolo, nikoliv o atrapu. Každý kus jsme museli v půlce rozříznout, proto jsme dbali na to, aby nikde nezůstaly ostré hrany, o které by se mohl kupující poranit. Díky svému vzhledu si na bicykl chce každý sáhnout, tudíž bylo třeba ho správně umístit a ukotvit.

Vystavení láká zákazníky, kteří chtějí osvěžující nápoj zkonzumovat ihned po nákupu. „Proto vlevo stojí prosklená lednice s výrobky v nových PET obalech,“ dodává Petr Děkan z Plzeňského Prazdroje.

Spodek čela zdobí kameny a zelená tráva. Rostliny v odlehčené modré barvě tvoří i lemování endcapu. V pozadí je umístěn obrázek s mladými lidmi ve venkovním prostředí, který regálovému čelu dodává uvolněnou atmosféru. Do levého horního rohu jsme navíc umístili žluté osvětlení, které imituje prosluněné letní počasí.

Endcapy jsou od první poloviny května distribuovány v celkem 17 vybraných prodejnách Tesco napříč Českou republikou. „Věříme, že se nám podaří oslovit zákazníky, kteří v létě hledají něco jiného než jen ‚sladkou limonádu‘, ale nenapadlo by je hledat v pivní sekci,“ doplňuje Petr Děkan z Plzeňského Prazdroje.

Váš tým DAGO

 

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This