Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards

Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.

Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019

Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.

Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce

Nealkoholické nápoje představují velmi obsáhlý segment produktů. Řadí se sem klasické i ochucené vody, energetické nápoje, káva, kolové nápoje, džusy a v neposlední řadě také nealkoholická piva, po kterých je sháňka hlavně v letních měsících. Nabízejí totiž pořádnou dávku osvěžení i pro ty, kteří se chystají sednout za volant nebo třeba na kolo.

A právě na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler. „Při přípravě kampaně pro Birell jsme vycházeli z toho, co lidi baví na létě nejvíc. Šťavnaté osvěžení, které je plné ovocné a skvělé chuti, bez přidaných konzervantů a barviv. Dago tuto naši představu naplnilo skvěle a na trhu byl letos Birell nepřehlédnutelný,“ vysvětluje Barbora Karešová, activation manager z Plzeňského Prazdroje.

Pro prezentaci těchto nealkoholických piv vytvořilo Dago celkem 10 shop in shopů, jež jsou k vidění v řetězcích Albert, a 40 jednopaletí, která jsou k vidění v prodejnách Tesco a Albert. Aktivace jsou doplněny o hesla „Dopřej si šťavnaté osvěžení“ a „Birell si dám“.

Vše, včetně 3D plechovky zdobící tyto aktivace, bylo vyrobeno z kartonu s FSC certifikací, podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů.

Ovocná vzpruha

„Při tvorbě POS materiálů jsme vsadili na kreativní a hravý design, který na první pohled láká na pořádnou dávku ovocného osvěžení a šťavnatosti,“ říká Luboš Plačko, projektový manager z Daga. A právě díky výrazné barevnosti poutaly shop in shopy a jednopaletí na prodejních plochách pozornost spotřebitelů. Kartonovým vystavení dominují kousky ovoce a vodní prvky, které jsou synonymem pro letní pohodu a motivují zákazníka ke koupi nápoje a jeho okamžité konzumaci.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This