Futuristická POP prezentace Samsung
Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…
Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery
Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…
Chytrý regál umí namíchat drinky
Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…
Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014
Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…
Unikátní POP pro M&M´s v TESCO
Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…
Shop in shop ACER pro Alzu
Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…
JOJO shop-in-shop v TESCO
Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…
Český svět grilování 2
Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…
Unikátní display Budvar
Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.
Zákazníky hypermarketu TESCO v…
Top Class Shop in Shop Becherovka
Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.
Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
![Celkem bylo vytvořeno 10 shop in shopů a 40 jednopaletí.](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2022/08/Birell_Dago-render-2-scaled.jpg)
Nealkoholické nápoje představují velmi obsáhlý segment produktů. Řadí se sem klasické i ochucené vody, energetické nápoje, káva, kolové nápoje, džusy a v neposlední řadě také nealkoholická piva, po kterých je sháňka hlavně v letních měsících. Nabízejí totiž pořádnou dávku osvěžení i pro ty, kteří se chystají sednout za volant nebo třeba na kolo.
A právě na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler. „Při přípravě kampaně pro Birell jsme vycházeli z toho, co lidi baví na létě nejvíc. Šťavnaté osvěžení, které je plné ovocné a skvělé chuti, bez přidaných konzervantů a barviv. Dago tuto naši představu naplnilo skvěle a na trhu byl letos Birell nepřehlédnutelný,“ vysvětluje Barbora Karešová, activation manager z Plzeňského Prazdroje.
Pro prezentaci těchto nealkoholických piv vytvořilo Dago celkem 10 shop in shopů, jež jsou k vidění v řetězcích Albert, a 40 jednopaletí, která jsou k vidění v prodejnách Tesco a Albert. Aktivace jsou doplněny o hesla „Dopřej si šťavnaté osvěžení“ a „Birell si dám“.
Vše, včetně 3D plechovky zdobící tyto aktivace, bylo vyrobeno z kartonu s FSC certifikací, podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů.
Ovocná vzpruha
„Při tvorbě POS materiálů jsme vsadili na kreativní a hravý design, který na první pohled láká na pořádnou dávku ovocného osvěžení a šťavnatosti,“ říká Luboš Plačko, projektový manager z Daga. A právě díky výrazné barevnosti poutaly shop in shopy a jednopaletí na prodejních plochách pozornost spotřebitelů. Kartonovým vystavení dominují kousky ovoce a vodní prvky, které jsou synonymem pro letní pohodu a motivují zákazníka ke koupi nápoje a jeho okamžité konzumaci.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY