Chráněné dílny
Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…
Nové fotostěny v ElectroWorld
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…
Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA
Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.
Tvarem i konstrukčním řešením…
POP Jacobs – promo hrnky
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce prob…
Prodejní demo jednotka Huawei
Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…
Paletové ostrovy Budějovický Budvar
Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…
Shop in shop Nikon v Alza
Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…
ŠKOLENÍ – DAGO
Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…
Sales promo v hobby marketech
O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…
Nová firemní strategie
Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce

Nealkoholické nápoje představují velmi obsáhlý segment produktů. Řadí se sem klasické i ochucené vody, energetické nápoje, káva, kolové nápoje, džusy a v neposlední řadě také nealkoholická piva, po kterých je sháňka hlavně v letních měsících. Nabízejí totiž pořádnou dávku osvěžení i pro ty, kteří se chystají sednout za volant nebo třeba na kolo.
A právě na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler. „Při přípravě kampaně pro Birell jsme vycházeli z toho, co lidi baví na létě nejvíc. Šťavnaté osvěžení, které je plné ovocné a skvělé chuti, bez přidaných konzervantů a barviv. Dago tuto naši představu naplnilo skvěle a na trhu byl letos Birell nepřehlédnutelný,“ vysvětluje Barbora Karešová, activation manager z Plzeňského Prazdroje.
Pro prezentaci těchto nealkoholických piv vytvořilo Dago celkem 10 shop in shopů, jež jsou k vidění v řetězcích Albert, a 40 jednopaletí, která jsou k vidění v prodejnách Tesco a Albert. Aktivace jsou doplněny o hesla „Dopřej si šťavnaté osvěžení“ a „Birell si dám“.
Vše, včetně 3D plechovky zdobící tyto aktivace, bylo vyrobeno z kartonu s FSC certifikací, podporující ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů.
Ovocná vzpruha
„Při tvorbě POS materiálů jsme vsadili na kreativní a hravý design, který na první pohled láká na pořádnou dávku ovocného osvěžení a šťavnatosti,“ říká Luboš Plačko, projektový manager z Daga. A právě díky výrazné barevnosti poutaly shop in shopy a jednopaletí na prodejních plochách pozornost spotřebitelů. Kartonovým vystavení dominují kousky ovoce a vodní prvky, které jsou synonymem pro letní pohodu a motivují zákazníka ke koupi nápoje a jeho okamžité konzumaci.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY