LG trendy shopping v Alze
Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…
Euroshop 2017 pohledem týmu DAGO
V březnu se v Düsseldorfu konal již tradičně největší veletrh Euroshop zaměřený na reklamu a propagaci. Během pěti dnů měli návštěvníci možnost seznámit se s trendy a tématy, které letos v oblasti prezentace zboží hrají pri…
Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc
S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…
POPAI Awards Paris: Čtyři naše projekty ve finále POPAI Awards Paris
Hned čtyři naše realizace postupují do finále prestižních evropských cen POPAI Awards Paris. V úterý byly na soutěži, kam se zapojilo 277 realizací ve 37 kategoriích, vyhlášeny projekty, které budou oceněny v červnu na finá…
Máme Shop! Global Award za Somersby
Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…
Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru
Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…
GEM-GEN2 – máme nový informační systém
Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.
„Ve společnosti DAGO…
Vánoční chuťovky z Pinterestu
Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na
Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016
Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…
DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA
Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu

Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury? Se značkou nejprodávanějšího nealkoholického piva jsme uskutečnily informační kampaň, se kterou se zákazníci seznámili ve vybraných prodejnách moderního i tradičního trhu od února do konce letošního dubna.
Vystavení upozorňovalo na novou recepturu a skvělou chuť piva, která oslní i zkušené pivaře. K prezentaci nové receptury Birellu Světlého jsme využili celkem 390 kartonových stojanů, 31 kartonových jednopaletí a 10 shop in shopů napříč celou Českou republikou.
„Vystavení vytvořené speciálně pro komunikaci Birellu Světlého je pro nás výjimečné proto, že se jedná o nejprodávanější nealkoholické pivo v České republice. Birell Světlý je na trhu již 30 let a my jsme letos přinesli jeho novou, vylepšenou recepturu, kterou jsme se rozhodli propagovat v rámci komplexní 360° kampaně,“ vysvětluje Markéta Havlíčková, activation team leader z Plzeňského Prazdroje, a dodává: „Spolupráce s agenturou Dago na tomto projektu byla perfektní. Navzdory časovým komplikacím byla schopna vždy pružně a rychle reagovat a vyjít nám vstříc.“
Spojovacím prvkem všech vystavení byla orosená lahev Birellu Světlého a pivní sklenice s logem v tmavě modré barvě, které celému vystavení dominovaly. Grafickou kompozici doplnily obrázky ječmene a chmelu evokující skvělou pitelnost a výbornou chuť tohoto nealkoholického piva. Zpětná vazba od zákazníků je pozitivní, oceňují fakt, že POS materiály jsou v in-store výrazné a velmi dobře viditelné. „Nejprodávanější české pivo se dočkalo ještě lepší chuti a naším záměrem bylo dostat tuto informaci ke každému nakupujícímu, který do prodejny přijde,“ říká Markéta Havlíčková.
Osvěžení na dosah ruky
U vybraných shop in shopů v prodejnách Albert si zákazníci mohli všimnout prosklených lednic s vychlazenými plechovkami Birellu, které vystavení stylově doplňovaly a nabízely rychlou možnost, jak uhasit žízeň. Místo prodeje je vyrobeno z kombinace kartonu, koplastu a dibondu a dominuje mu podsvícené pódium s osvětlenou lahví a sklenicí nealko piva Birell Světlý.
Pro výrobu jednopaletových vystavení byl použit odolný karton, který se stal v posledních měsících velkým trendem v oblasti POS materiálů. Kartonový základ byl vhodně doplněn o plastové komponenty, osvětlení poutající pozornost a o reálné prvky, které v tomto případě prezentovaly pivní přepravky.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY