POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu

Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury? Se značkou nejprodávanějšího nealkoholického piva jsme uskutečnily informační kampaň, se kterou se zákazníci seznámili ve vybraných prodejnách moderního i tradičního trhu od února do konce letošního dubna.

Vystavení upozorňovalo na novou recepturu a skvělou chuť piva, která oslní i zkušené pivaře. K prezentaci nové receptury Birellu Světlého jsme využili celkem 390 kartonových stojanů, 31 kartonových jednopaletí a 10 shop in shopů napříč celou Českou republikou.

Vystavení vytvořené speciálně pro komunikaci Birellu Světlého je pro nás výjimečné proto, že se jedná o nejprodávanější nealkoholické pivo v České republice. Birell Světlý je na trhu již 30 let a my jsme letos přinesli jeho novou, vylepšenou recepturu, kterou jsme se rozhodli propagovat v rámci komplexní 360° kampaně, vysvětluje Markéta Havlíčková, activation team leader z Plzeňského Prazdroje, a dodává: Spolupráce s agenturou Dago na tomto projektu byla perfektní. Navzdory časovým komplikacím byla schopna vždy pružně a rychle reagovat a vyjít nám vstříc.

Orosená lahev

Spojovacím prvkem všech vystavení byla orosená lahev Birellu Světlého a pivní sklenice s logem v tmavě modré barvě, které celému vystavení dominovaly. Grafickou kompozici doplnily obrázky ječmene a chmelu evokující skvělou pitelnost a výbornou chuť tohoto nealkoholického piva. Zpětná vazba od zákazníků je pozitivní, oceňují fakt, že POS materiály jsou v in-store výrazné a velmi dobře viditelné. „Nejprodávanější české pivo se dočkalo ještě lepší chuti a naším záměrem bylo dostat tuto informaci ke každému nakupujícímu, který do prodejny přijde,“ říká Markéta Havlíčková.

Osvěžení na dosah ruky

U vybraných shop in shopů v prodejnách Albert si zákazníci mohli všimnout prosklených lednic s vychlazenými plechovkami Birellu, které vystavení stylově doplňovaly a nabízely rychlou možnost, jak uhasit žízeň. Místo prodeje je vyrobeno z kombinace kartonu, koplastu a dibondu a dominuje mu podsvícené pódium s osvětlenou lahví a sklenicí nealko piva Birell Světlý.

Pro výrobu jednopaletových vystavení byl použit odolný karton, který se stal v posledních měsících velkým trendem v oblasti POS materiálů. Kartonový základ byl vhodně doplněn o plastové komponenty, osvětlení poutající pozornost a o reálné prvky, které v tomto případě prezentovaly pivní přepravky.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This